nieuwe bevesting rubbers voor mijn silentmaxx hdd silencer

Pagina: 1
Acties:

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:07
Vorige week hoorde ik ineens lawaai uit mijn pc komen.
Na de zijkant losgehaald te hebben zag ik dat mijn silentmaxx hdd silencer na 2 jaar naar beneden was gevallen?
Het bleek dat al de vier rubberen bevestigingen gescheurd waren. (vind het wel een slechte zaak van zo'n relatief duur produkt)
Nu ben ik dus op zoek naar 4 nieuwe bevestigingsrubbers omdat een hele nieuwe hdd silencer kopen onzin is, maar kan deze nergens vinden.
Op internet kan ik ze niet vinden en silentmaxx.de reageert niet op mijn mail.
Weet iemand waar je deze kan kopen, want misschien worden ze ook wel voor andere doeleinden gebruikt?

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:19
Naar benden gevallen 8)7 euh, misschien is je HDD nu kapot. Die dingen zijn heel gevoelig! (behalve SSD's)
Ik hoop niet dat het lawaai uit je pc kwam toen die aanstond, kabeltjes tussen de fan, ijzer over het mobo yeah :9 !
Waarom heb je eigenlijk nieuwe rubbers nodig, je kan je HD toch gewoon er weer in hangen(tussen ijzer).
Want het lijkt mij niet slim als de HD alleen aan rubbers hangt! Dan kunnen ze dit verwachten.
Heb je het goede mailadress? Want dit is hun schuld, zij mogen betalen :p .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

• jenk
De silentmaxx heb ik speciaal gekocht vanwege het geluid van mijn raptor. (doet het nog prima)
De bevestiging via de rubbers is de orginele bevestiging van deze silentmaxx om trillingen tegen te gaan, zonder deze rubbers kan ik de silentmaxx niet meer bevestigen.

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Ik zou proberen via de fabrikant nieuwe rubbertjes te krijgen, daar heb je nog kans dat je er niets voor hoeft te betalen als je een foto van je kapotte maakt en die meestuurd.

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 23:25
mailen naar fabrikant met een foto erbij..

ja, daag.

• jenk
Ik heb (zoals ook in mijn openingspost staat) een mail gestuurd met foto erbij naar silentmaxx, maar die reageren niet.
Zag dat er in Zeewolde een bedrijf is die rubberen dempers maakt, zal die van de week eens een keer bellen.

[ Voor 3% gewijzigd door jenk op 05-04-2010 14:02 ]

• [Remmes]
als je over bijv 3 dagen nog geen mail hebt, opniew sturen

ja, daag.

• alaintje
Jaah spammen :D .
Not, gewoon wachten, die hebben hele andere tijden daar :9 ... meeste winkels geven van 09:00tot21:00 support en als daar nou een tijdsverschil is.. tjaa

• [Remmes]
alaintje schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:44:
Jaah spammen :D .
Not, gewoon wachten, die hebben hele andere tijden daar :9 ... meeste winkels geven van 09:00tot21:00 support en als daar nou een tijdsverschil is.. tjaa
daarom zeg ik ong 3 dagen wachten, in die 3 dagen zouden ze zeker wel genoeg tijd moeten hebben lijkt me ( pasen niet meegerekent dan)

of dnek jij bij je zelf na een week geen antwoord "ze hebben andere werktijden.. dus ik wacht wel"

ja, daag.

• alaintje
Nee, maar wel in een dag. Als dat in china zit kan het ongeveer 2 dagen duren. Het staat daar inde wachtlijst 10uur later in behandeling genomen. Verstuurd en uur later bij jou in de inbox(of boeit dat niet dat het uit china komt?)
Hoe komt alles van china eigenlijk hier heen :? ?
[lekker offtopic :p]er ligt toch geen 5000km lange adsl kabel ofwel? :9 . Onnozelle vraag.. Roflmao

[ Voor 11% gewijzigd door alaintje op 05-04-2010 23:58 ]

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-01 23:08
Heb hetzelfde probleem gehad, gemaild met Silentmaxx en binnen no-time had ik gratis en voor niets nieuwe dempers. Waar heb je precies naartoe gemaild?

[ Voor 13% gewijzigd door Puch-Maxi op 06-04-2010 00:00 ]

My favorite programming language is solder.

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-11-2025
@ alaintje: Dat is de magie van het internet! :o. En waarom niet? Er ligt toch ook een kabel van Europa naar Amerika door de Atlantische oceaan? Dacht ik tenminste ;o

Maar inderdaad, gewoon even geduld hebben op een mailtje. En als je na een week niets hebt opnieuw sturen, maar dat mss anders geformuleerd ofzo..
En zeker weten dat je t juiste adres hebt :P.

Edit: Ah kijk.. Volgens mij is het net zoiets..

[ Voor 33% gewijzigd door PerfectLight op 06-04-2010 00:07 ]

• jenk
Heb gemailt via de site silentmaxx.de
Pagina: 1