Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.neut
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04 21:11
Op zoek naar een volwaardige full HD DVR mediaplayer?

Neem eens een kijkje op deze site:
http://www.playondvr.com

Dit is een geweldig apparaat met veel heel veel specificatie,s.

Ondersteund DVB-T en analoge tv
DTS DD downmix naar stereo etc.
Meerdere opname tegelijk mogelijk.

torrent downloads en de mogelijkheid om via internet media te downloaden.

Ik weet alleen niet wanneer deze leverbaar is in nederland, in het buitenland is hij al te koop.
In Thailand zelfs met een DVB-C tuner!!!!!!!!!!!
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-10 06:11
12 april is de release datum die nu genoemd wordt (na opnieuw uitgesteld te zijn...)
Geen DVB-C voor zover ik weet.

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
Heb 'm binnen *O*
Ding werkt ook nog :Y
Nu aan de gang met de spartaanse realtek menusettings -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen mijn DVD recorder stuk en overweeg nu om een Ryan Playon DVR aan te schaffen.
Kan iemand mij vertellen of ik met dit apparaat gewoon de tv zenders kan opnemen die ik nu via mijn kabel op tv kijk kan opnemen? Dus RTL 4, 5 Sbs6 etc.
Ik heb het dus niet over zenders die via een "UPC" box of iets dergelijks er zijn maar gewoon de oude vertrouwde kabel.

Groet
Rickos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:57
Iemand die weet waar je hem dan met een DVB-C tuner kan bestellen? Kan ik er eindelijk mijn ziggo kaart in drukken :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
knny schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:18:
Iemand die weet waar je hem dan met een DVB-C tuner kan bestellen? Kan ik er eindelijk mijn ziggo kaart in drukken :)
geen dvb-c :N
ACR-PV75100 = Digital (DVB-T) + Analog
ACR-PV75120 = Dual Digital (DVB-T)

[ Voor 13% gewijzigd door goof. op 15-04-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
Mijn unit terug gestuurd, zeer teleurgesteld in het product... -O- had dan ook wel verwacht dat AC Ryan een volwassener product op de markt zou zetten met de kennis die ze reeds hebben met de andere modellen en succesvolle firmware updates die ze voor die types uitgebacht hebben.

Aantal problemen waar ik tegen aan liep met deze mediaplayer;
- Geen hogere resolutie dan 480p, kon in de configuratie alleen wisselen tussen 480p and AUTO. Op AUTO werd video alleen weergegeven op 480p (op mijn Sony 40W5500 tv, nooit problemen gehad met mijn huidige player; WD TV).
- Geen ondersteuning SRT ondertitel bestanden (via UPnP, waarschijnlijk nvt met NFS)
- Geen ondersteuning ISO bestanden (via UPnP, waarschijnlijk nvt met met NFS)
- Zeer slechte response afstands bediening
- Nog geen nieuwe firmware op de AC Ryan support site zoals beloofd
- Geen audio passthrough via HDMI
- In mijn geval geen ontvangst free-to-air signalen
- Zeer spartaanse menustructuur (met dank aan de bekende/beruchte Realtek chip ;-) )

Mijn keuze voor de AC Ryan was mede gebaseerd op het feit van de aanwezige opname mogelijkheden, echter gezien de matige reactie op diverse internetfora over de kwaliteit van de (analoge) ontvangst had ik nog maar geen moeite in gestoken om een HD in te bouwen en dit te testen, naast de klachten die ik al had.

Als laatste, maar zeker niet de minste reden, heeft AC Ryan aangekondigd dit product in een nieuwere revisie op de markt te gaan brengen met een andere versie van de Realtek chip, zie ook bijgaand topic op het MPC Club forum;
http://www.mpcclub.com/forum/showthread.php?t=23875

Overigens inmiddels iets genuanceerd, inmiddels blijk AC Ryan de moeite te nemen klanten die reeds een DVR-HD hebben gekocht de unit om te laten ruilen zonder extra kosten voor de nieuwere versie, zie wederom het forum van MPC club;
http://www.mpcclub.com/forum/showthread.php?t=23908

Voor mij te laat, mijn unit is terug naar Mobile-Harddisk (met een pluim voor hun service en übersnelle response op vragen en opmerkingen _/-\o_ ) en ik ga op zoek naar een Sigma gebaseerde player, wellicht toch de PCH C-200...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• querex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 10:38
Is het nu bij deze DVR HD mogelijk om tv te kijken (tv modus) en tegelijkertijd met een pc over het netwerk (ethernet) de NAS (files op de hdd) te raadplegen?
Bij de vorige DVR versie moest je de playon telkens in "NAS modus" schakelen om aan de files te kunnen.

Iemand meer info hierover?
Pagina: 1