Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan gewoon echt niet kiezen tussen de nokia n97 mini en de htc touch pro 2

voor mij zijn de volgende dingen belangerijk

- een goede camera
- goede mogelijkheid om muziek af te spelen
- goed touchscreen ik hoorde dat het touchscreen van de nokia niet zo goed was
- en een goed QWERTY toetsenbord

plz help me......

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:29

musicer

Press any key to continue....

Hier kunnen we je niet echt mee helpen:
Vragen over welke telefoon/PDA aan te schaffen zien we om de volgende redenen liever niet in GSM's:

Het aanschaffen van een nieuwe toestel is iets heel persoonlijks. De ene wil een toestel met een mooi uiterlijk en de andere wil graag weer die ene functie in zijn toestel hebben. Aangezien elke gebruiker jou een andere advies zal geven, is het niet toegestaan om hier "Welke moet ik kopen" topic te openen.

Stel voor jezelf vast wat jouw wensen en eisen zijn. Met die eisen kan je naar de winkel gaan of naar onze Telecom Pricewatch. Voer daar je wensen/eisen in en bekijk gelijk waar je jouw gekozen toestel het voordeligst kan kopen.

Op het moment dat er een paar toestellen zijn die aan jouw wensen/eisen voldoen, kan je binnen TCM het betreffende topic opzoeken en daar de mening/problemen/ervaringen van andere eigenaren lezen.
Bovendien horen ze beide niet in het GSM topic thuis:
Vragen over een toestel met een geavanceerd besturingssysteem, of over een mobiel besturingssysteem. Toestellen gebasseerd op Windows kunnen in WBM (Windows Based Mobiles) besproken kan worden. Toestellen gebasseerd op Symbian, Linux of Android kunnen het beste in NBM (Non-Windows Based Mobiles & PDA's ) behandeld worden.
en er zijn al meerdere topics over zoals: Keuze Nokia N97 mini vs. HTV Touch pro 2 .. dus kijk zelf eerst even rond.