Games in Concert

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Games in Concert brengt video game muziek naar de concerthal. Laatste editie is helaas weer een tijdje geleden, namelijk 2008. Maar nu staat er een leuke compilatie klaar die zaterdagnacht ook op NL3 is uitgezonden.

http://player.omroep.nl/?aflID=10812642&silverlight=true

"Klassiek pianist Wibi Soerjadi, mezzosopraan Tania Kross, metalband After Forever en rapper Brainpower treden samen met het Metropole Orkest op. Tijdens deze registratie, met optredens van Games in concert uit 2007 en 2008, wordt muziek uit bekende computergames gespeeld, zoals Super Mario, Final Fantasy VI en Leisure Suit Larry. Naast de registratie van deze twee concerten zijn interviews te zien met game-composers, artiesten en gamers over de muziek en de invloed ervan op de beleving van de games."

Inclusief de aanwezigheid van de componist van de Command & Conquer reeks, Frank Klepacki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Stoer!

Ik wist niet dat dit ook in Nederland was. Maar hoe kom je erbij dat 2008 de laatste was? Volgens mij is het toch echt dit weekend geweest....

Ze zouden dit inderdaad moeten voortzetten en reclame voor moeten maken. Mij hebben ze dan in ieder geval in de zaal!

[ Voor 29% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 05-04-2010 00:02 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Oeh, wat een cool concept. Is weer eens wat anders dan band a die muziek van band b speelt :)

* Phase kijkt en geniet :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:36

g0tanks

Moderator CSA
Vet, vooral die van Red Alert 3 is stoer: http://www.gamesinconcert...rt-videoclip-red-alert-3/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

ik merkte gewoon tijdens het luisteren dat het een smile op mijn gezicht toverde... echt leuk dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-07 16:27
Hmm, ik zou wel geïnterresseerd zijn in een 2010 editie :)
Misschien dat ik mijn ouders wel meesleep. Die vinden gamen anderzijds een niet zo interessante bezigheid, kan ik ze eens wat bijbrengen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:50
ik vond "play a video game symphony" toch wel nicer eigenlijk.

Misschien eens opzoeken, is ook een leuke!

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:36

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb net de hele uitzending gekeken maar vond het op Red Alert 3 na niet zo heel spectaculair. Wel jammer dat ze maar zo weinig hebben laten zien, zeker gezien het feit dat het van de concerten uit 2007 en 2008 komt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:41

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Same here, ik vond het ook nogal tegenvallen :(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Pagina: 1