[mediamarkt] MB990 special 2de paasdag

Pagina: 1
Acties:

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 09:12
Zag er nog niks over, en voor degene die in de buurt wonen, of niet lijkt me dit een vrij leuke aanbieding?

het betreft een MB 990 'special'

aktie alleen bij mediamarkt alkmaar! ( voor zover ik weet iig )

maar thijs, wat maakt hem zo special?

Wel, beste forumgangers:

ipv 160GB zit er een 250GB HDD in!
ipv 2GB werkgeheugen zit er 4GB werkgeheugen in!

Aanbieding geld alleen van 15:00 tot 16:00 op maandag 5 april 2010

Prijs: 997,- EU

Wil je het foldertje bekijken?

ga naar de website van mediamarkt, bij mijn vestiging selecteer je vestiging alkmaar,
en dan klik je op het flyer plaatje linksboven in.

Hoop morgen wat tweakers te zien!

[ Voor 5% gewijzigd door thijszor op 05-04-2010 00:14 ]

Verwijderd

thijszor schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:12:
Zag er nog niks over, en voor degene die in de buurt wonen, of niet lijkt me dit een vrij leuke aanbieding?

het betreft een MB 990 'special'

aktie alleen bij mediamarkt alkmaar! ( voor zover ik weet iig )

maar thijs, wat maakt hem zo special?

Wel, beste forumgangers:

ipv 160GB zit er een 250GB HDD in!
ipv 2GB werkgeheugen zit er 4GB werkgeheugen in!

Aanbieding geld alleen van 15:00 tot 16:00 op maandag 5 april 2010

Prijs: 997,- EU

Wil je het foldertje bekijken?

ga naar de website van mediamarkt, bij mijn vestiging selecteer je vestiging alkmaar,
en dan klik je op het flyer plaatje linksboven in.

Hoop morgen wat tweakers te zien!
Eind december of zo was deze MB990 ook al in de aanbieding, alleen toen zonder dat grotere werkgeheugen en grotere HDD. In de Apple store kost deze configuratie 1284,01 euro. Dus het scheelt je een kleine 300 euro. Geen slechte aanbieding inderdaad. Besef wel dat er binnenkort updates komen. De standaard MB990 zal dan vermoedelijk voor iets onder de 1000 in de uitverkoop komen. Maar zelfs dan is dit dus een aardige deal gezien het grotere werkgeheugen en HDD.

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 09:12
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:25:
[...]

Eind december of zo was deze MB990 ook al in de aanbieding, alleen toen zonder dat grotere werkgeheugen en grotere HDD. In de Apple store kost deze configuratie 1284,01 euro. Dus het scheelt je een kleine 300 euro. Geen slechte aanbieding inderdaad. Besef wel dat er binnenkort updates komen. De standaard MB990 zal dan vermoedelijk voor iets onder de 1000 in de uitverkoop komen. Maar zelfs dan is dit dus een aardige deal gezien het grotere werkgeheugen en HDD.
Eens, al is binnenkort wel heel 'relatief' , er is al 100dagen verstreken boven de 'normale' 200 dagen tussen de updates, waarom zou er niet nog eens 100dagen bovenop komen?

En apple en uitverkoop? misschien via de retail channels ( ons ) , maar ook alle webwinkels? toegegeven, ik heb de vorige update dan niet 'meegemaakt' , was het toen ook zo dat ze de 'oude' meuk gingen afknallen?

Verwijderd

thijszor schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:31:
[...]

Eens, al is binnenkort wel heel 'relatief' , er is al 100dagen verstreken boven de 'normale' 200 dagen tussen de updates, waarom zou er niet nog eens 100dagen bovenop komen?

En apple en uitverkoop? misschien via de retail channels ( ons ) , maar ook alle webwinkels? toegegeven, ik heb de vorige update dan niet 'meegemaakt' , was het toen ook zo dat ze de 'oude' meuk gingen afknallen?
Ja, de 'oude' modellen gaan dan doorgaans met flinke kortingen weg. Uiteraard afhankelijk van hoeveel dealers nog hebben staan.

Nog een keer 100 dagen lijkt me niet waarschijnlijk. We zitten nu op 10 maanden dat de huidige MBP bestaat. Dat is heel veel. Mijn inschatting is in april.