[Switches] Geen filter opties voor aantal poorten

Pagina: 1
Acties:
  • 552 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:10

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
Ik zie geen optie meer om een specifiek aantal poorten te selecteren in de PW bij switches, Ik weet vrij zeker dat dit er eerst wel in zat of vergis ik me nou?

http://tweakers.net/pricewatch/cat/311/netwerk-switches.html

[ Voor 16% gewijzigd door DefLite op 04-04-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:51

Thandor

SilverStreak

Dit is iets voor de Pricewatch dus ik verplaats het naar PW :).

[ Voor 7% gewijzigd door Thandor op 04-04-2010 22:13 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:10

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
Al bekend of dit erin komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Excuus voor de kick, maar ben hier ook wel nieuwsgierig naar, met als aanvulling: kan dit eventueel ook voor http://tweakers.net/pricewatch/cat/310/netwerkkaarten.html gedaan worden?

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 24-03-2012 18:26 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik ben ook voor :) en dan zo implementeren als de prijs dus minimaal zoveel poorten of maximaal zoveel poorten of een beetje in between

Tevens mis ik het invulveldje voor de sfp/sfp+ sloten

Tevens wilde ik niet een nieuw topic starten voor het toevoegen van de "green" optie van switchen.

De "green" houd in dat een switch poorten uitschakelt als er niets aanhangt en de lengte van de draad meet en daar het vermogen van de poort op aanpast.

Lijkt mij een lovenswaardig iets om te vermelden.

Overigens mis ik ook de maximale snelheid van de ruggengraat van een switch wat ook wel belangrijk is en een goede reden is om soms voor een duurdere switch te kiezen.

En als ik nu toch bezig ben ...
managed l2 of l3 switch?
ipv6 als het een l3 of hoger switch betreft

ohja het is op best effort etc etc antwoord ken ik, maar nu kun je het niet makkelijk invullen en die paar extra regels in de database gaat de pw ook niet stuk van denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Mafketel op 01-04-2012 09:59 . Reden: sfp toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Laatst online: 21:58

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Er zijn veel categorieën waar al een tijd niet meer serieus naar de specs is gekeken, netwerk(switches) is er 1 van. We willen graag de tijd vinden om het allemaal op de schop te gooien, maar naar verwachting zal dit pas tijdens of na de launch van Tweakers 7 gebeuren. Hiermee worden ook nieuwe beheerstools voor ons gelanceerd, wat ons werk een stukje makkelijker moet maken. Voorlopig hebben we sowieso geen tijd om hier rustig over na te denken, wegens gebrek aan capaciteit en focus op andere projecten. Maar wees gerust, we noteren zelf ook vaak genoeg als we in een categorie bezig zijn die beter kan worden opgezet. Dus wanneer de tijd komt, zullen we alles op 1 stapel gooien en uiteraard ook jullie consulteren waar het beter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
Ik kan best wel een blauwe maandag of een projectje pricewatch doen, mocht daar interesse voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Mafketel schreef op zondag 08 april 2012 @ 10:28:
Ik kan best wel een blauwe maandag of een projectje pricewatch doen, mocht daar interesse voor zijn.
Uitzoeken of specificaties nog wel kloppen in de verschillende categorieën bedoel je? Ja, van mij mag je, maar weet dat daar voorlopig niks mee gedaan wordt en dat wij uiteindelijk bepalen wat er in komt en wat niet. Dus, als je daar de tijd voor hebt: ga je gang :) Zet het maar in dit topic, staat alles netjes bij elkaar. Bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
Nope ik bedoelde er serieus werk van maken en jullie even tijdelijk versterken.
Hints en tips geven omdat het mij tijd kan besparen of mij handig lijkt doe ik graag het aanpassen van gegevens als ze niet kloppen als ik ergens naar op zoek ben is ook geen probleem.
Iets serieuzer zal van beide kanten moeten komen en zeker als er geen tijd is om met dit soort gegevens aan de slag te gaan is het al helemaal een verspilling van (mijn) tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.