Toon posts:

N97 mini gaat niet aan, hoe krijg ik mijn tel.nummers eraf?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Ik heb sinds 2 weken een Nokia N97 mini. Als ie het doet, is het een heel fijn toestel.... maar de batterij is redelijk snel leeg dus het gebeurt nogal eens dat de telefoon s nachts vanzelf uit gaat. Zo ook vannacht en nu krijg ik hem niet meer aan! Dit is al eens eerder gebeurd maar na wat rommelen, batterij erin/eruit etc etc kreeg ik hem weer aan de praat. Maar nu niet dus. :'(

Al mijn telefoonnummers staan op de telefoon zelf (dus niet op de SIM), weet iemand misschien hoe ik deze eraf krijg? Als ik de telefoon oplaadt via de USB kabel krijg ik op mijn PC nog wel de harde schijf van de telefoon te zien en kan hier ook op...

Wie kan mij helpen, als je een foefje weet om de telefoon aan te krijgen ben ik natuurlijk ook blij. Anders zou ik graag mijn telefoonnummers eraf zien te krijgen...

Alvast dank!

Mvg,
X-eke

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-10 18:50

painkill

Pain(k)(ill)

Als hij na 2 weken al niet meer opstart dan gewoon naar de winkel teruggaan voor een nieuwe batterij.
Heb je hem trouwens wel goed opgeladen?

Mijn SNES verzameling!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 23:01

Wiethoofd

Broadcast TOM

Nokia PC-suite installeren?

Start de telefoon trouwens wel op als je hem aan de netstroom adapter hebt liggen? Dan kan je iig de nummers overpennen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:52
Laat de lader is een tijdje erin zitten.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic hoort in Non-Windows Based Mobiles & PDA's, ik verplaats het voor je. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Telefoon krijgt zowel als hij aan de oplader ligt als via de USB kabel nog wel stroom soms. Dan krijg ik een witte achtergrond met het woord "Nokia" in beeld. Maar verder opstarten doet hij niet, ik kan nooit mijn pincode invoeren en hij start dus niet echt op.

Hij ligt nu al 12 uur aan de oplader, dat zou toch genoeg moeten zijn om in ieder geval op te kunnen starten?

Nokia PC Suite ga ik proberen!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik zou er mee terug gaan naar de winkel.

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
Nokia PC-suite werkt niet... Computer 'vindt' N97 mini gewoon niet... Daarvoor moet ie blijkbaar aanstaan en ingelogd zijn...

Er mee terug gaan naar de winkel ga ik zeker doen. Maar als ik dan dus een vervangend of nieuw toestel krijg ben ik al mijn telefoonnummers kwijt. Arghh!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 00:29 ]

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:02
Ik vermoed dat je accu kapot is. Probeer eens een andere...
Pagina: 1