Bluray/CD/DVD speler weg uit "Mijn Computer"/Apparaatbeheer

Pagina: 1
Acties:

• Ari70
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-01 22:45
Hallo,

Mijn Asus M70vm (notebook).. Met Blu-ray speler. Herkende sinds vandaag (merkte het vandaag pas) geen DVD's of CD's meer. Dit vindt ik vervelend. Ook is in Apparaatbeheer het apparaat niet meer te herkennen/terug te vinden.

Ik heb er al een lens cleaner doorheen gehaald en ook mijn Deamon tools helemaal geunmount etc.maar heb nu bij deze computer alleen nog maar mijn schijfpartities etc. Maar geen CD of DVD ook heb ik mijn drivers niet moet willig verwijdert. Ik krijg ook geen drivers gevonden digitaal voor mijn blu-ray speler (ik weet zelf ook niet welke er bij mijn Aus M70vm hoort)

De vraag is hoe krijg ik dit terug? Is dit op te lossen.. Of ga ik Asus weer lastig vallen met een laptop die niet goed functioneert.

Iedereen alvast bedankt voor het lezen en eventueel meedenken

(mijn eerste post hier, dus mogelijk houdt ik mij niet op alle fronten aan de regels, had nu geen tijd mijn excuses)

Mogelijk hoort het bij Overige hardware, topic

• remcoverhoeven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-07-2022
wordt hij in de bios wel herkent of daar ook niet meer
als je er bij het opstarten b.v een windows of linux cd ,dvd in doet wil hij dan booten van de speler of ook niet
als dat niet het geval is denk ik dat die overleden is

PSN: gupkillzone

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Mogelijk Upper lower filters. Zie google.

Verwijderd

Is het mogelijk om in de bios te kijken of de spelers herkend worden?

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
^^ Met Remcoverhoeven en Speedmuis.

Als de Blu-ray speler ook in het BIOS niet zichtbaar is, dan heb je een hardware probleem.
Dan is de beste stap om contact op te nemen met Asus Support en garantie te claimen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• K1pje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-02 15:37
Ik ben het helemaal eens met Kalizec. Heb het zelf ook een keer gehad, toen was deze ook niet meer zichtbaar in de bios, garantie geclaimd, bleek er een klein iets los te zitten (dacht toen een schroefje). Waarschijnlijk heb jij dus ook zoiets (ondanks dat ik een geheel andere laptop heb)
Pagina: 1