Verschillende BSoD's (alleen bij opstarten?)

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 10:26
Ik heb elke keer verschillende Blue Screen of Death's, alleen het gekke is dat deze alleen voorkomen als mijn pc gerestart is en ik hem gelijk wil gebruiken. Het gebeurt dus echter niet als ik mijn pc 5 min in het inlog scherm laat staan en vervolgens inlog. Hier is een link voor de dump files, kom er zelf echt niet meer uit.

http://rapidshare.com/fil...screen_of_Deaths.zip.html

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Begin eens met het volledig doornemen van de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter .

Als je het probleem daar niet opgelost mee krijgt, neem dan alle dingen die je aan de hand van die troubleshooter uitgeprobeerd hebt over in je topicstart over en vermeldt ook eens alle relevante hardware en software.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 10:26
Ik heb al genoeg topics door gelezen, maar ben er niets mee opgeschoten. En het is een frisse windows installatie dus het kan nie tliggen aan software?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 09:05
in de hangen en opstartproblemen troubleshooter waar kalizec het over heeft komt alle hardware aan bod. als je die helemaal doorlopen hebt weet je exact welk stukje hardware voor je probleem zorgt.

Desktop | Server | Laptop

• remcoverhoeven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-07-2022
kan altijd dat er iets fout gegaan is bij de instalatie computers maken ook wel is fouten
probeer het is opnieuw
is dw windows legaal en welke versie xp of w7 je zou ook is een andere os kunnen proberen

PSN: gupkillzone

• kalizec
  • Laatst online: 20-12-2025
roachzz schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:17:
Ik heb al genoeg topics door gelezen, maar ben er niets mee opgeschoten. En het is een frisse windows installatie dus het kan nie tliggen aan software?
Zoals Rupie ook aangeeft. Die troubleshooter neemt ook alle hardware door. Maar het is wel de bedoeling dat je die troubleshooter doorloopt. Dat betekent niet alleen doorlezen, maar doen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• dion_b
  • Laatst online: 23:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

roachzz schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:17:
Ook een frisse Windows installatie heeft met drivers te maken.

Maar goed, als jij echt "genoeg" topics doorgelezen had, dan wist je je antwoorden al en hoefde je hier niet je vraag te stellen :o

GoT is geen helpdesk, we verwachten dat je zelf doet wat je kunt voor je een topic opent, en dat je de moeite doet om een volledige topicstart te schrijven waarin je aangeeft waar je gezocht hebt, op welke termen, links naar wat je toen vond, exact wat je aan de hand daarvan geprobeerd hebt en wat er toen gebeurde. Oh, en wat voor PC je daar exact hebt.

Zonder die info kunnen we niet met je meedenken en kunnen we niets anders doen dan de vragen die al in verschillende guides en troubleshooters staan herkauwen. Daar schiet niemand wat mee op, en bovendien is het erg krom om te verwachten dat anderen werk voor jou gaan doen als jij niet meer dan een paar onduidelijke regels text post. Daarom gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.