Toon posts:

Nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb onlangs mijn i5 750 ge overclocked naar 3,67 Ghz ( :9~) en wil daar een mooie videokaart bij.
Ik heb nu een 8800 GTX en een 3D 8800 GTX.
Nu is mijn vraag, welke kaart ik moet kopen. Zelf zat ik te denken aan een XFX HD 5850: niet te duur maar zeker goed. Ik ga voor een 2e hands kaart; krap budget.
Mijn 2e vraag: ik ben een beetje een pc noob, en dus weet ik niet of ik het beste mijn kaart moet omruilen voor mijn 3d kaart of gewoon voor mijn normale kaart.

alvast bedankt!

Julius

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2010 20:01 ]

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Neem de **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? door. Daarna weet je precies wat je moet doen om zelf een videokaart uit te kunnen zoeken. Dat kunnen we namelijk onmogelijk voor je doen. En als je aan de hand van die FAQ vragen hebt, neem die dan over in je topicstart en vermeldt erbij wat je er niet aan begrijpt.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

^^ Wat hij zegt. We verwachten van een tweaker dat hij best zelf een videokaart kan uitzoeken. We zijn allemaal begonnen als pc n00b, maar we zijn 'slim' geworden door ons in de materie te verdiepen. Dat betekent lezen, lezen en nog eens lezen. Reviews, techartikels, benchmarks; you name it.

Hier gaat een slotje op, omdat het topic in strijd is met Het algemeen beleid

Dit topic is gesloten.