geachte mede tweakers
ik heb een probleem met geheugen van mijn moederbord.denk ik(weet ik niet zeker.)
lga/1156 socket.
intel i 7860.
Kingston HyperX 4 GB DDR3-1600 Kit.
(Retail, KHX1600C9D3K2/4GB).
Spanningsbereik
vanaf 1,7 Volt tot 1,95 Volt
CAS Latency (CL) 9
RAS-to-CAS-Delay (tRCD) 9
RAS-Precharge-Time (tRP) 9
Row-Active-Time (tRAS) 27
Aantal modules 2
Standaard DDR3 - 1600 (PC3 - 12800)
Spanning 1,9 Volt
Spanningsbereik
Serie HyperX
Totaalcapaciteit 4096 MB
Modelnaam KHX1600C9D3K2/4GB
ik wou weten wie misschien wel weet welke ddr3 geheugen die werkt op dit moederbord.
met zo veel mogelijke detail er bij zo als retail merk hoeveel 4 gig en stick serie nummer.
bijvoorbeeld zo als hier boven is gedaan.
ik heb dat dus zo als precies hier boven. nu wil ik graag weten. voor als er mensen zijn die dit moederbord heeft en prima werkt. met hem of haar geheugen die werkt.
ik wil dat dus graag weten en voor de mensen. die dit probleem dus hebben.
is het makkelijke voor hun een keuzen te maken. als ze dit willen aanschaffen
of dat probleem dat hebben
ik krijg hem wel opgestart en dan zie ik de achtergrond van mijn moederbord en dan slaat hij weg in zwart beeld. ik kan wel even in de bios voor een paar seconden. maar daarna slaat hij weer op zwart beeld.
ik heb de win 7 in de cd-rom geprobeerd dan laat hij hem even op door een witte blak te laten zien. dat die bezig is met openen. en dan is de eerste balk vol load dan slaat hij weer op zwart beeld. ik heb als ik nixs doet in bios of zo na een 15 of 20 seconden weer zwart beeld ik vermoet het geheugen probleem weet dit niet zeker heb geen andere geheugen geprobeerd omdat ik die niet heb ik zal ze gaan om ruilen.bij waar ik ze vandaan heb.
kan u hier op antwoorden dan zeg ik Julie alvast bedankt
ik heb een probleem met geheugen van mijn moederbord.denk ik(weet ik niet zeker.)
lga/1156 socket.
intel i 7860.
Kingston HyperX 4 GB DDR3-1600 Kit.
(Retail, KHX1600C9D3K2/4GB).
Spanningsbereik
CAS Latency (CL) 9
RAS-to-CAS-Delay (tRCD) 9
RAS-Precharge-Time (tRP) 9
Row-Active-Time (tRAS) 27
Aantal modules 2
Standaard DDR3 - 1600 (PC3 - 12800)
Spanning 1,9 Volt
Spanningsbereik
Serie HyperX
Totaalcapaciteit 4096 MB
Modelnaam KHX1600C9D3K2/4GB
ik wou weten wie misschien wel weet welke ddr3 geheugen die werkt op dit moederbord.
met zo veel mogelijke detail er bij zo als retail merk hoeveel 4 gig en stick serie nummer.
bijvoorbeeld zo als hier boven is gedaan.
ik heb dat dus zo als precies hier boven. nu wil ik graag weten. voor als er mensen zijn die dit moederbord heeft en prima werkt. met hem of haar geheugen die werkt.
ik wil dat dus graag weten en voor de mensen. die dit probleem dus hebben.
is het makkelijke voor hun een keuzen te maken. als ze dit willen aanschaffen
of dat probleem dat hebben
ik krijg hem wel opgestart en dan zie ik de achtergrond van mijn moederbord en dan slaat hij weg in zwart beeld. ik kan wel even in de bios voor een paar seconden. maar daarna slaat hij weer op zwart beeld.
ik heb de win 7 in de cd-rom geprobeerd dan laat hij hem even op door een witte blak te laten zien. dat die bezig is met openen. en dan is de eerste balk vol load dan slaat hij weer op zwart beeld. ik heb als ik nixs doet in bios of zo na een 15 of 20 seconden weer zwart beeld ik vermoet het geheugen probleem weet dit niet zeker heb geen andere geheugen geprobeerd omdat ik die niet heb ik zal ze gaan om ruilen.bij waar ik ze vandaan heb.
kan u hier op antwoorden dan zeg ik Julie alvast bedankt