Nieuwe (2.1) speakerset gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb hier nu een stel oude speakertjes staan waar totaal geen bas in zit, en ik zou nu toch wel wat bas willen horen door een nieuwe speakerset aan te schaffen. Het beste leek mij een 2.1 setje, want dan zet ik de subwoofer onder mn bureau en de 2 andere naast mn scherm. Want een 5.1 set zou bij mij toch alleen maar overkill zijn want het kan nergens anders staan dan op mn bureau.

Ik kwam zelf deze al tegen waar ik niet uit kan kiezen:

- Creative Inspire A300
- Logitech Z 323
- Logitech X-210
- Logitech X-230

Kan iemand mij de definitieve doorslag geven of iets anders goeds onder de 50 euro aanraden?(als het echt een goede is, mag het wel iets daarboven)

Mvg,

Djmaddox

Morgen(5-4-10)hoop ik naar de MediaMarkt te kunnen gaan om daar zelf ook wat setjes te kunnen beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:10
Is de Media Markt morgen niet gesloten? Tenminste die van Groningen in ieder geval wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomF schreef op zondag 04 april 2010 @ 18:34:
Is de Media Markt morgen niet gesloten? Tenminste die van Groningen in ieder geval wel :)
http://www.mediamarkt.nl/...d=29701&special=pasen2010
Wel een beeeetje offtopic trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citomaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:02
Ik heb zelf de X-210 staan en voor dat geld brengt hij leuk wat bas voort. Toch is het zeker geen setje waar je hoge verwachtingen van moet hebben. Ik heb de set een keer vergeleken met een Trust 2.1 setje (waar ook een subwoofertje bij zat) en deze was verreweg superieur. Dus ik weet niet in hoeverre jij bas wil hebben, als toevoeging of wil je weg kunnen trillen. Want in het tweede geval dan heb je aan geen van deze setjes iets. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb de X-230 naast m'n bed staan. Het is een geinig setje maar zeker niet als muziek-installatie te gebruiken. Op harder volume wordt het geluid een beetje irritant, dus in een kamer met pratende mensen is hij minder geschikt.

Wat mij ook stoort is dat de sub niet goed in volume in te stellen is. De volume knop die erop zit, doet maar weinig. Vol open tot helemaal 'dicht' is maar een klein verschil en geeft nog steeds erg veel bas. En zo goed is die sub niet.

Imo zou ik dus voor een betere set gaan.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Topicstarter
Ik zou het er liefst muziek mee willen luisteren maar natuurlijk ook willen gamen en onder games vallen voornamelijk RTS en Shooter games.

EDIT:

Ik ben er zojuist achtergekomen dat mn vader ook een 2.1 set heeft staan, namelijk de US blaster MM 800 2.1 set. Deze heb ik zojuist beluisterd en ik denk dat ik deze gaat nemen want hij klinkt écht heel goed. Alleen vraag ik me nu af of de site KlikenBestel.nl betrouwbaar is want ik heb er namelijk nog nooit iets van gehoord en het internet helpt mij ook niet echt verder.

[ Voor 62% gewijzigd door Djmaddox op 04-04-2010 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 13:34
als je die heel goed vindt zullen die andere setjes ook prima voor jou zijn hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Djmaddox schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:57:
Alleen vraag ik me nu af of de site KlikenBestel.nl betrouwbaar is want ik heb er namelijk nog nooit iets van gehoord en het internet helpt mij ook niet echt verder.
Aan het uiterlijk van een site is ook al veel te zien. Ziet deze er goed en proffesioneel uit? Nee. Is het een gebruiksvriendelijke site? Nee. Naar mijn idee is dit gewoon een persoon die import/ "van de wagen gevallen" verkoopt. Ik zou bij een andere site bestellen, maar ik moet wel zeggen dat ik geen persoonlijke ervaringen heb met deze site
Pagina: 1