Hallo,
Ik denk dat deze vraag wel vaker voorbij is gekomen, maar ik kan op dit moment niet echt duidelijke antwoorden vinden. Ik heb een Canon MP640 All-in-One printer gekocht waarvoor ik huismerk cartridges wil kopen. De huismerk cartridges kunnen geleverd worden met of zonder chip. Nu wil ik de cartridges zonder chip bestellen, omdat deze goedkoper zijn. Vervolgens zijn er 2 opties:
Ik denk dat deze vraag wel vaker voorbij is gekomen, maar ik kan op dit moment niet echt duidelijke antwoorden vinden. Ik heb een Canon MP640 All-in-One printer gekocht waarvoor ik huismerk cartridges wil kopen. De huismerk cartridges kunnen geleverd worden met of zonder chip. Nu wil ik de cartridges zonder chip bestellen, omdat deze goedkoper zijn. Vervolgens zijn er 2 opties:
- Ik kan de chips van de originele cartridges overplaatsen op de huismerk cartridges. Vervolgens kan ik de chips resetten met een chip resetter (filmpje). Ik wil graag weten of hier iemand ervaring mee heeft en of de chips een beetje 'overplaatsbaar' zijn.
- Ik kan een set auto-reset chips kopen. Deze vervangen de originele chips en zouden zichzelf iedere keer resetten. Ik zou ook hier graag willen weten of iemand er ervaring mee heeft. Ik denk zelf namelijk dat de chip resetter beter werkt.