Beste Tweakers,
Door wat recente problemen met mijn huidige setup:
E8400 @ 3,60 GHz
Asus P5Q
GEIL DDR2 1066 MHz 2x2GB
XFX GTX260 Black Edition
Zat ik eraan te denken om over te stappen op een I7 systeem.
Ik multi-task redelijk vaak, dus op dat gebied zal ik er (neem ik aan) flink op vooruit gaan, maar als ik dan kijk naar games, neem bijvoorbeeld WoW, Supreme Commander 2 en Borderlands, zal de vooruit gang dan ook merkbaar zijn?
Het systeem waar ik aan zit te denken is:
Intel I7 860 (pricewatch: Intel Core i7 860)
Asus P7P55D-E (pricewatch: Asus P7P55D-E)
Sapphire HD5850 1GB GDDR5 (pricewatch: Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E)
GeIL Black Dragon GB38GB1600C9QC (pricewatch: GeIL Black Dragon GB38GB1600C9QC)
Ik heb dit topic niet gemaakt met de vraag of dit een goed systeem is, want ik weet dat het een goed/beter systeem is, maar of er iemand hier is die eenzelfde upgrade uitgevoerd heeft en die misschien tips heeft of mij bepaalde dingen kan aanraden. Tweakers die eenzelfde soort upgrade hebben uitgevoerd en hier erg blij mee zijn, zijn ook welkom om te posten natuurlijk.
Alvast bedankt!
Door wat recente problemen met mijn huidige setup:
E8400 @ 3,60 GHz
Asus P5Q
GEIL DDR2 1066 MHz 2x2GB
XFX GTX260 Black Edition
Zat ik eraan te denken om over te stappen op een I7 systeem.
Ik multi-task redelijk vaak, dus op dat gebied zal ik er (neem ik aan) flink op vooruit gaan, maar als ik dan kijk naar games, neem bijvoorbeeld WoW, Supreme Commander 2 en Borderlands, zal de vooruit gang dan ook merkbaar zijn?
Het systeem waar ik aan zit te denken is:
Intel I7 860 (pricewatch: Intel Core i7 860)
Asus P7P55D-E (pricewatch: Asus P7P55D-E)
Sapphire HD5850 1GB GDDR5 (pricewatch: Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E)
GeIL Black Dragon GB38GB1600C9QC (pricewatch: GeIL Black Dragon GB38GB1600C9QC)
Ik heb dit topic niet gemaakt met de vraag of dit een goed systeem is, want ik weet dat het een goed/beter systeem is, maar of er iemand hier is die eenzelfde upgrade uitgevoerd heeft en die misschien tips heeft of mij bepaalde dingen kan aanraden. Tweakers die eenzelfde soort upgrade hebben uitgevoerd en hier erg blij mee zijn, zijn ook welkom om te posten natuurlijk.
Alvast bedankt!