Hey,
Ik vroeg me af of de follow-up (met de beloofde pics) al in de pijplijn zit, na een maandje of 2 geleden?
M.a.w. is de container inmiddels gearriveerd? Ik denk dat veel meeleefden T.net wel benieuwd zijn naar de afloop van deze T.net actie namelijk...En nu er 2 maanden voorbij zijn, leek het me wel gepast even te informeren naar de status (en de pics)!
Daarom organiseerde Tweakers.net een inzamelingsactie; op zaterdag 23 januari werd tweedehands kleding ingezameld.
( 3 februari, redactieblog: Tweakers sorteren kleding voor Haïti )Zodra stichting WereldOuders de container heeft afgevuld, wordt deze naar de Dominicaanse Republiek verscheept. Uiteraard proberen we pics van de aankomst te regelen.
Ik vroeg me af of de follow-up (met de beloofde pics) al in de pijplijn zit, na een maandje of 2 geleden?
M.a.w. is de container inmiddels gearriveerd? Ik denk dat veel meeleefden T.net wel benieuwd zijn naar de afloop van deze T.net actie namelijk...En nu er 2 maanden voorbij zijn, leek het me wel gepast even te informeren naar de status (en de pics)!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2010 17:04 ]