Iphone kan niet geupdate worden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik wilde gister avond mijn iphone updaten maar dit ging niet zoals ik gehoopt had. Ik kreeg de volgend melding bij het updaten. Onbekende fout tijdens het updaten (13) ik kan er nu niks meer mee. Als ik hem reset en weer opnieuw opstart van zowel de iphone als itunes doet ie niks. Krijg bij het updaten ook precies elke keer dezelfde foutmelding.

Wie kan mij helpen? Anders moet ik dinsdag toch maar weer langs de winkel.

En ben ik zoiezo al mn foto's en filmpjes kwijt, die ik zelf gemaakt heb met de iphone?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
Meestal wordt voor een update nog een backup van je iPhone gemaakt, daar staan al je foto's/filmpjes in. Probeer je iPhone eens in DFU te zetten en dan te updaten.

Hier kan je een handleiding vinden:
http://www.iphoneclub.nl/...i-begrippen/3400-dfu.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Heb je zelf ook nog wat anders geprobeerd dan allebei even uitzetten en het nog een keer proberen?

Een garantie om een update er succesvol op te zetten is hem in DFU te zetten, en vervolgens te updaten. Desnoods even loskoppelen in DFU mode en opnieuw verbinden. Het gaat wat sneller als je de IPSW op je bureaublad plempt ipv hem eerst te moeten downloaden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Allebei dank je wel, ben al verder naar net. Maar ben denk ik wel aan mn foto's en filmpjes die ik gemaakt hebt kwijt. En dat is heel erg jammer.