Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Ik hou "Windows Marketplace for Mobile" een beetje bij en heb gister het spelletje Meon Lite gratis gedownload. Leuk puzzle spel van 120 levels, maar deze lite versie heeft er maar 32. Nu wil ik dus Meon (zonder lite) kopen voor € 1,89, maar zodra ik dat doe zegt Marketplace dat ik nog geen betaalmethode heb ingesteld voor mijn account en of ik dat wil doen: uiteraard ja! Maar dan moet ik verplicht een creditcard registreren, terwijl ik ook overal lees dat het via je provider zou moeten kunnen. Iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen?
Ik heb T-Mobile op een HTC Touch Pro.

Ook had ik gister in mijn account mijn telefoon staan, toen per ongelijk op de "Bevestigen" knop gedrukt om mijn telefoon te verwijderen. Had niet gelezen wat er bij stond, maar gewoon gedrukt 8)7 En nu kan ik mijn telefoon niet meer opnieuw toevoegen. Op internet staat: even inloggen op Marketplace en hij staat erin, maar dat werkt niet meer bij mij. Ook hier iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen?

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:24

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Wat heb je zelf verder al geprobeerd?

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

• WingsOfFury
Alle Help pagina's gelezen van Microsoft en veel ge-Google-d. In de help wordt ik echt niks wijzer, hele korte antwoorden staan er alleen in, zonder veel inhoud. Zo hadden ze best even een lijstje kunnen maken welke providers betaling vor het tel netwerk ondersteunen. Misschien zit daar namelijk wel het probleem in.

En als ik Google op iets met Marketplace erin krijg ik alleen algemene berichten waarin Marketplace wordt aangekondigt. Echte reviews of how-to's kan ik niet vinden. "Marketplace t-mobile" levert ook niks op, want dan negeert Google de "t-" waardoor hij "Marketplace mobile" ziet.

Het lijkt nu een beetje een zinloos topic misschien, het gaat ten slotte om 1 spelletje, maar voor de toekomst kan dit wel degelijk een serieus probleem opleveren als er echt veel meer en handige apps in staan. Ik weet ook zeker dat meerdere mensen hier problemen mee hebben of gaan krijgen.

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
*weg*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 04-04-2010 23:43 ]

• WingsOfFury
Heeft echt niemand hier ervaring met Marktetplace? :?

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-11 23:47
Grappig, dit topic is eerste hit als je 'windows marketplace betaalmethoden' intikt op google. Moest nog even gluren naar de datum, maar ik schop geen eeuwenoud topic omhoog. Maar ik heb wel exact hetzelfde probleem als de TS.

Ik snap niet dat zo'n marketplace zo slecht is ingesteld op de Nederlandse markt. iDeal, paypal, moneybookers of wat mij betreft zelfs western union. Hoeft niet eens on the go, ik wil best een weekje wachten tot mijn krediet is bijgeschreven. Het lijkt wel alsof ze mijn geld niet willen!

offtopic: Eerst heb ik geprobeerd om de app vanuit het myPhone menu te bestellen. Maar hier kreeg ik hele lelijke 404. Nog zo'n voorbeeld van 'Wil je mijn geld niet ofzo?'.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 18:45

Gé Brander

MS SQL Server

Bel even met Microsoft om te vragen hoe dit zit. Daar moet je het antwoord toch wel kunnen krijgen denk ik...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Pagina: 1