Ik hou "Windows Marketplace for Mobile" een beetje bij en heb gister het spelletje Meon Lite gratis gedownload. Leuk puzzle spel van 120 levels, maar deze lite versie heeft er maar 32. Nu wil ik dus Meon (zonder lite) kopen voor € 1,89, maar zodra ik dat doe zegt Marketplace dat ik nog geen betaalmethode heb ingesteld voor mijn account en of ik dat wil doen: uiteraard ja! Maar dan moet ik verplicht een creditcard registreren, terwijl ik ook overal lees dat het via je provider zou moeten kunnen. Iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen?
Ik heb T-Mobile op een HTC Touch Pro.
Ook had ik gister in mijn account mijn telefoon staan, toen per ongelijk op de "Bevestigen" knop gedrukt om mijn telefoon te verwijderen. Had niet gelezen wat er bij stond, maar gewoon gedrukt
En nu kan ik mijn telefoon niet meer opnieuw toevoegen. Op internet staat: even inloggen op Marketplace en hij staat erin, maar dat werkt niet meer bij mij. Ook hier iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen?
Ik heb T-Mobile op een HTC Touch Pro.
Ook had ik gister in mijn account mijn telefoon staan, toen per ongelijk op de "Bevestigen" knop gedrukt om mijn telefoon te verwijderen. Had niet gelezen wat er bij stond, maar gewoon gedrukt