Hey,
Ik ga binnenkort van baan veranderen (onbepaalde tijd, 2 maanden proeftijd) en heb aangeboden gekregen om gelijk vanaf dag 1 een lease auto over te nemen. Een medewerker bij dat bedrijf moet nog tot januari 2011 in zijn lease auto rijden, pas dan is het leasecontract afgelopen. Omdat hij graag een andere auto wil, heeft hij mij aangeboden zijn auto over te nemen die 200 euro duurder is dan mijn lease budget. Hij betaald het verschil in het leasebedrag.
Voordelen om de auto over te nemen:
Ik ga binnenkort van baan veranderen (onbepaalde tijd, 2 maanden proeftijd) en heb aangeboden gekregen om gelijk vanaf dag 1 een lease auto over te nemen. Een medewerker bij dat bedrijf moet nog tot januari 2011 in zijn lease auto rijden, pas dan is het leasecontract afgelopen. Omdat hij graag een andere auto wil, heeft hij mij aangeboden zijn auto over te nemen die 200 euro duurder is dan mijn lease budget. Hij betaald het verschil in het leasebedrag.
Voordelen om de auto over te nemen:
- Het is een mooie auto.
- Ik kan in mijn proeftijd gelijk een leuke auto rijden ipv een kleine opel corsa.
- Als ik dit aanbod niet aanneem kan het zo zijn dat ik aan het einde van mijn proeftijd (2 maanden) een auto mag gaan bestellen wat weer 1 a 2 maanden gaat duren voor dat de auto geleverd wordt. Dus kan het maar net zo zijn dat ik in totaal 4 maanden in dat irritante autotje moet gaan rijden.
- Ik heb hem nooit gezien, maar krijg wel een foto
- Misschien zitten er wel mankementen aan, en ben ik straks elke 2 maanden bij de garage
- hij is al 3,5 jaar oud, maar heeft nog maar iets van 75000 km gelopen geloof ik
- De auto is wel qua bijtelling iets duurder (+- 30 euro)