Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115178

Topicstarter
Ik heb hier een HP Probook 4710s waar Vista x64 Home Premium op stond. Daar heb ik gisteren Windows 7 x64 Professional op geïnstalleerd. Het compatibiliteitsrapport gaf aan dat ik HP Protecttools moest verwijderen en dat Normal Security Suite opnieuw geïnstalleerd moest worden. Ik heb de HP Protecttools verwijderd en toen Windows 7 upgrade uitgevoerd.

Sindsdien werkt geen enkele vorm van netwerken meer. Via beide WiFi en bedraad internet krijg ik geen ip-adres. Als ik zelf de ipadressen invul geeft het Netwerkcentrum wel 'verbonden' aan, zonder internet. Maar nog steeds kan ik dan niet eens naar de router pingen. Het probleem doet zich ook voor op andere netwerken dan alleen die bij mij thuis.

Heb al geprobeerd de drivers opnieuw te ïnstalleren en heb Norman verwijderd. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Wifi: Intel 5100 AGN
LAN: Broadcom gigabitding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Hoe heb je Windows 7 geïnstalleerd, dmv een upgrade of een clean install?
Mits je heb geüpgrade, kan het zijn dat ie niet helemaal lekker is gegaan.. Ben daarom nooit zo'n fan van upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:51

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Je moest 2 dingen verwijderen, waarvan je er 1 na de upgrade weer mocht installeren.
Je verwijdert er 1....

Waar denk je dat het fout is gegaan....

(Op basis van de tekst in je openingspost...)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115178

Topicstarter
Heb Windows 7 als upgrade geïnstalleerd. Bij Norman stond niet vermeld dat deze voor de installatie verwijderd moest worden, alleen dat hij opnieuw geïnstalleerd moest worden na de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Doe maar een clean install dan, waarschijnlijk zullen je problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen..
Waarschijnlijk zit er ook niet veel op, aangezien je de drivers al meerdere malen opnieuw heb geïnstalleerd.

[ Voor 15% gewijzigd door RnB op 04-04-2010 10:21 . Reden: onzin in de ochtend.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 01:30
RnB schreef op zondag 04 april 2010 @ 08:40:
Doe maar een clean install dan, waarschijnlijk zullen je problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen..
Waarschijnlijk zit er ook niet veel op, aangezien je de drivers al meerdere malen opnieuw heb geïnstalleerd.

Je was wel slim genoeg om 64bit drivers te installeren hè?
je bent zelf slim genoeg om te weten dat je geen 32bit drivers kan installeren op x64 windows :? :z

prima als iemand 'belerend' wil zijn tegenover andere gebruikers alleen is het dan wel slim om ervoor te zorgen dat je zelf geen onzin verkondigd :+ ...is beetje lullig namelijk

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1