Dan vraag ik me af hoeveel je er daadwerkelijk op kan besparen. Voor een paar tientjes is het me de moeite niet en ga ik liever naar een duikshop toe. Sowieso let ik toch altijd goed op wanneer er aanbiedingen of kortingsweekenden zijn bij bepaalde shops. Zeker wanneer je een complete set ineens haalt kan je daar veel voordeel uit halen.
Alles wat van levensbelang is onder water (alles wat er dus voor zorgt dat ik lucht krijg en blijf krijgen) koop ik sowieso liever niet als no-name in het buitenland. Opnieuw, waarom moeilijk doen over een paar tientjes als je weet dat je goed spul koopt van een bekend merk (waarbij je ook zeker bent van de garantie op de spullen als het van een goed merk is). Als er iets mee is, kan je makkelijk terug naar de duikshop om je garantie te claimen. Probeer dat maar eens te doen bij een chinese webwinkel.
Daarbij denk ik dat je aardig wat kwijt bent om e.e.a. uit te zoeken waar het spul precies vandaan komt en heb je ook nog de onzekerheid of het spul wel echt hetzelfde gerenommeerde spul is met enkel een ander labeltje eraan.
Maar goed, ik hou het topic in de gaten, ben benieuwd wat men tegenkomt.

Iets als een gordel waar ik mijn losse loodblokken in kan doen, kán mogelijk wel interessant zijn bijvoorbeeld.