Toon posts:

De snelste laptop van Nederland?

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mede tweakers,

na even te hebben moeten wachten is op 31-03-2010 mijn Xnotebooks Mediator CNI18 afgeleverd, een mastodont die weinig meer met het concept laptop heeft te maken, maar dat heeft dan ook een reden....
De insteek was een topmodel gaming/decodeer notebook met maximale power, volgens mij het snelste wat er op dit moment te koop is....
Na een prettig aankoop en aflever gesprek (we waren zo anderhalf uur verder) heb ik thuis besloten om eens een review, hands-on en wat benchmark test er op los te laten.
Ik ga heb een apart web paginaatje gemaakt wat ik, inclusief de (mini)review en benchmarks, binnen een weekje af hoop te hebben.
Je kan het voorlopige resultaat al bekijken op [spam]

Ik heb momenteel Cinebench, 3DMARK Vantage, PassMark en de Streetfihter 4 benchmarks gedraaid maar suggesties zijn welkom!
Ik zal al wel wat specificaties onthullen.

Groeten Pascal

Xnotebooks Mediator CNI18:
18.4 inch full hd - Core i7 920XM Extreme Edition - 2 x Nvidia GTX 285M 1GB GDDR3 in SLI opstelling (!)- 8GB Hynx 1066 - 2 x Intel SSD in RAID 0 opstelling - 500GB 7200RPM SP - Intel Ultimate WiFi Link 5300 enz... wel aardig toch?

[ Voor 1% gewijzigd door dusty op 04-04-2010 05:08 . Reden: spam verwijderd. ]

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:02

mr_petit

opperprutser

Leuk verhaal, maar wat is precies je vraag :?
Of wil je een ervaringentopic oid starten?
Voor dat laatste geef je wel heel weinig informatie.

"man is not truly one, but truly two,"

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12 14:11
Ach joh, laat em even patsen :z

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Gewoon spam voor zijn eigen site.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Spam wordt niet gewaardeerd, en geen discussie waarde zonder naar een andere "de spam site" te gaan ook..

En dus ook einde opschep draadje.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.