USB to Wifi Router

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik ben opzoek naar een USB to Wifi Router waarmee ik een USB signaal via WIFI kan oppakken op mijn computer en zo overal kan praten met dit betreffende USB apparaat..

Nou zou ik hiervoor een USB to WIFI router voor nodig hebben.. Maar een snelle zoektocht levert toch echt geen juiste hits op. Wel hits om je printer of je harddisk te kunnen delen, maar niet voor werkelijk USB apparaten/signalen te zenden.

Ik ben zelf apple gebruiker, en weet dat de Airport van apple ook een USB ingang heeft (normaal voor een printer) zou het hier ook 'gewoon' mee moeten lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik theorie kan je op die usb poort iets aansluiten wat je over het netwerk kan delen, bijvoorbeeld een printer, usb hdd, of stick.

de vraag is echter of je router dat wel ondersteunt (die van mij doet dat bijvoorbeeld niet.
daar kan je wel achter komen met een simpele zoekopdracht: routertype + usb device (oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Wat wil je er mee doen? Veel moderne routers worden uitgerust met een USB poort, waar je de meeste dingen over het netwerk mee zou moeten kunnen doen. Uit je post meen ik echter op te maken dat je een doel voor ogen hebt dat niet zo simpel zou zijn als bijvoorbeeld een harde schijf met het netwerk delen.

"Met het apparaat praten" is niet duidelijk genoeg om je te kunnen helpen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties.

Het apparaat waar het om gaat is een Yamaha 01V96 VCM. Een digitale 40 kanaals mengtafel welke doormiddel van de Yamaha Studio Manager software volledig te bedienen is via de computer doormiddel van de ingebouwde USB poort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mijn dlink 825 heeft zoeits, ze noemen het shareport
het werkt in ieder geval met mijn hd's. je kan er een hub in duwen en meerdere aparaten op gooien.
je installeert op je pc een klein stukje software die de usb apparten weer beschikbaar maakt
http://www.dlink.com/shareport/

[ Voor 6% gewijzigd door Fish op 04-04-2010 08:36 ]

Iperf