[Macbook] V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-12-2025
Beste allemaal,

Ik heb de volgende muis:
V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth

Soms ineens vertraagd hij heel erg, loopt hij totaal niet meer en is hij heel erg langzaam.... daarna is hij weer de gewone snelheid. Ik heb geprobeerd hier informatie over te vinden, maar helaas kan ik hier niks over vinden.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Het is onder Windows 7, Bootcamp installatie. Dit gebeurt echter ook onder Mac OSX.. heeft iemand enig idee?

Alvast bedankt,

Groeten :)

Bekijk mijn site: Remko.me

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Batterijen al gecheckt? :) Wil nog wel eens gebeuren met bluetooth muisjes. Net als signalen in de buurt die het signaal van de muis kunnen storen!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Remko.me
Touchdomex schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:56:
Batterijen al gecheckt? :) Wil nog wel eens gebeuren met bluetooth muisjes. Net als signalen in de buurt die het signaal van de muis kunnen storen!
Nieuwe batterijen, alles al geprobeerd..

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Chrones schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 23:02:
[...]

Nieuwe batterijen, alles al geprobeerd..
En dingen eromheen? Is er niets maar dan ook echt helemaal niets veranderd om je macbook heen? Andere telefoon bijvoorbeeld? of kleine dingetjes die het signaal kunnen storen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Remko.me
iPhone alleen... voor de rest.. nope.. is overal.. dus niet op een bepaalde locatie.

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
Bij mij ligt ie al een jaar te verstoffen, had dezelfde problemen en dat stoorde me echt mateloos. In een la geflikkerd en nooit meer naar gekeken :)

• Remko.me
Omg.. dus wel een bekend probleeem.. ik hoop een oplossing te vinden.. omdat deze muizen niet echt goedkoop zijn

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:26
Same here. De muis gaat vooral raar doen als mijn Macbook uit sluimer komt. Baggertraag ineens en hij springt alle kanten op. Had hetzelfde met mijn Wireless mighty mouse overigens.

Enige wat een beetje helpt is de BT verbinding opnieuw te maken. Maar echt ideaal is het niet.

• BlackLabel01
  • Laatst online: 02-02 10:45
Jep, hier hetzelfde probleem, ding ligt ook al 2 jaar in een hoekje stof te happen.

• Remko.me
Zou ik hem gewoon terug gaan brengen? dit schiet niet op!

Echt het lijkt wel of niemand een oplossing heeft...

Pagina: 1