beste airflow voor mij cm haf932

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:21

InFamous

excommunicado

Topicstarter
hallo,

ik heb een cm haf 932 en daar heb ik zelf wat fans aan toegevoegd maar wat zou voor deze kast de beste airflow zijn.

voorin de kast zit de originele 240mm fan die blaast naar binnen.
in mijn 5,25" bracket zit een 140 mm fan die naar buiten blaast.
bovenin de kast zit ook de originele 240mm fan die blaast naar buiten.
in mijn zijpaneel zitten 4 yate loons die naar binnen blazen
achterin zit een corsair h50 waterkoeling met de fan naar binnen, daar bij zit nog een cm excalibur die ook naar binnen blaast als push pull, deze zijn beide 120 mm.

is deze airflow zo goed of zeggen jullie meteen veranderen.

dan nog een vraagje ik heb dus de corsair h50 waterkoeling met de standaard fan en nog de cm excalibur die als push pull werken nou blijft mijn qx9650 met een vcore van 1,6 volts op eigenlijk een hele rare temp 33 40 40 33 het lijkt net als of me cpu bol of hol is of heatsink van me h50 maar kan dit nog koeler met h50?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Met zo'n hoge vcore is het wel begrijpbaar dat de temps zo hoog zijn van je CPU. Je kan altijd proberen de CPU en je H50 te lappen, maar dan gaat wel je garantie eraf.

De voorkant van je PC case kan het beste lucht naar binnenzuigen en de achterkant de lucht eruit "trekken'. Van het zijpaneel weet ik het niet zo goed, maar ik heb mn fan daar zo staan dat hij lucht naar binnen blaast. De fan bovenin kan het beste lucht er uit trekken.

[ Voor 15% gewijzigd door Djmaddox op 03-04-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
1,6V !?! :o Die gaat dan niet heel lang leven....
En ik neem aan dat 33 44 44 33 idle is?

Gezien de opstelling van de C2Q is je CPU (koeler) niet hol maar juist beetje bol.

euh, en je hebt een van als outtake? Probeer in en outtake 50/50 te houden. En een tunnelwerking te creëren. Dus voor en onder in, boven en achter out. Als het even kan zij fans te vermijden (een of twee kan geen kwaad hoor, mits deze in zijn en op de graka en/of de cpu staan) deze gaan namelijk de tunnelwerking een beetje tegen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:21

InFamous

excommunicado

Topicstarter
33 40 40 33 is idle ja, stressed kom ik niet boven de 68 graden uit.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
veranderen die hap , ik zou de fan in je 5.25 bracket weglaten, de achterste fan naar buiten laten blazen/zuigen

4 yate loons zijn ook best wel overbodig. kom op mensen overdrijven met fans is ook mogelijk

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
Remmes_NT schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 23:53:
veranderen die hap , ik zou de fan in je 5.25 bracket weglaten, de achterste fan naar buiten laten blazen/zuigen

4 yate loons zijn ook best wel overbodig. kom op mensen overdrijven met fans is ook mogelijk
Opzich wel ja :9 . Ik heb ook een HAF 932 maar dan met de alleen alle standaard fans + fan controller. Het systeem koelt nu al goddelijk & is stil.

(CPU: Mugen 2/ GPU: Sapphire vapor)
Pagina: 1