Toon posts:

wat is zo'n SUN monitor COOOOOOL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een 20" gehad met vga convertor. Is uit 1997 met de sony trinitron beeldbuis, hij kan maar 1280x1024@75Hz maar wat is dat beeld mooooooooi, mooier dan mijn 19" iiyama.....zelfs met een tnt2 ultra is het beeld mega scherp
Nu nog een Matrox G400 kopen..of ruilen tegen mijn Nec multisync XP21 (21"monitor):):):)

Verwijderd

huh? een g400 voor een 21" ?

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
nee de sun tegen die 21# slimpie

wij hebben op het werk de nieuwste sun machines staan en die zijn echt niet zo super hoor, veeeel minder als de mijne thuis

Verwijderd

Topicstarter
ik wil die NEC 21" ruilen tegen die matrox.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Ik denk ook niet dat je wil weten wat een sun monitor in 1997 zou hebben gekost toen :)

Verwijderd

Ja, allemaal leuk die 21" monitoren, maar er is toch maar echt een merk dat echt het best is. Eizo wel te verstaan. Ik heb zowel een F980 als een 9 jaar oude Flexscan T660i. Die ouwe is al beter als een nieuwe Brilliance of wat dan ook. :) Wat bedoelen ze dus met vooruitgang. Die F980 draait maximaal 2048x1536 by 85Hz, dank u. Dat is wat ik noem scherp. Normaal draai ik 1600x1200 bij meer dan 100hz. Dus als je echt een goede monito wil, ga desnoods opzoek naar een 2e hands Eizo, of ga sparen. Ze gaan namelijk wel een jaartje of 10 mee.

Verwijderd

Topicstarter
Die eizo's zijn inderdaad waanzinnig maar dei sun kan er ook wat van. Dat ding heeft 4 jaar lang 24/7 aangestaan en nog is ie scherp. In feite is het trouwens een Sony GDM 20e20 OEM

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Bij ons op de universiteit staan allemaal van die Sun 17" en 19" bakken varierend van 5 jaar oud tot splinternieuw, maar ik vind ze ECHT niet mooier dan een Sony of IIyama beeldscherm. Als je ziet wat die UltraSparc machines kosten, dan vind ik de videokaarten de erin zitten schandalig slecht, en de monitoren zijn zeker niet uniek. Het enige wat ik zalig aan Sun machines vind, dat zijn de keyboards :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 19:58
het enige goede aan Sun zijn de keyboards ja, de rest :(
Pagina: 1