Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Henk onmousoever

Pagina: 1
Acties:
  • 872 views

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:07
Wss krijgt dit een totaal lage prioriteit, als dit er al doorkomt, maar zou henk:
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/layout/henk.gif
bovenaan de main forum index een mouseover mogen waarop ie gewoon gekleurd er op staat?
Leek me een leuke toevoeging, hoewel het totaal niet nuttig is natuurlijk.

Henk verdwijnt natuurlijk steeds meer naar de achtergrond in de iteraties van designs, maar op deze manier houden we hem nog een beetje levend \o/

Zie dit niet als een of ander reltopic ofzo, het leek mij serieus wel een grappige toevoeging :)

There is no replacement for displacement!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:53

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

En kan Henk dan ook niet gecompletiseerd worden? ;). Als ik hem naar boven verhuis met CustomCSS heb ik een Halve Henk :'(

Volgens mij kan je dit soort fratsen wel doen in CustomCSS, door met :hover te werken, en een andere background. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik geloof dat het mogelijk zou moeten zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door AW_Bos op 06-04-2010 10:12 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

En dat is ook meteen het antwoord denk ik, je kan hem inkleuren met custom css. Als iemand dat gedaan heeft en het resultaat wil delen wil ik dat ook wel trouwens :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hier een kleurenversie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/layout/henk_color.png

volledig plaatje

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Henk in kleur forum index mouse-overEn voor de custom css'ers onder ons dan ook de css to let the magic happen totdat het ooit standaard wordt ;) :>

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
/* Henk in kleur */
div.index:hover {
    background: url(http://tweakimg.net/g/forum/images/layout/henk_color.png) no-repeat scroll 650px bottom transparent;
}
/* Transparante Henk in kleur */
div.index:hover {
    background: url(http://tweakers.net/ext/f/ysnnTZgm1SJ8lGjtTbW5Wk7u/full.png) no-repeat scroll 650px bottom transparent;
}

henk_color_transparent Misschien ooit zelf een versie knutselen met een transparante achtergrond om de letters en Henk heen om ook met custom achtergrondkleurtjes te kunnen werken :+
<< De transparante achtergrond Henk in kleur :Y)

[ Voor 22% gewijzigd door Wiethoofd op 07-04-2010 22:45 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• _eXistenZ_
Woei, cool dat dit idee opgepakt is! Ikzelf ben helaas niet in het bezit van custom CSS, mag ik van de heren een Greasemonkeyscriptje bakken? Of overtreed dat de regels omdat ik niet betaal voor custom CSS?

@ AW_BOS, daar is de header niet hoog genoeg voor :)

[ Voor 11% gewijzigd door _eXistenZ_ op 08-04-2010 22:15 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:44
Custom CSS kun je hier aanzetten als je genoeg karma hebt: http://tweakers.net/my.tnet/karmastore

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 19:54

krvabo

MATERIALISE!

En dat soort dingen mag echt wel gewoon in je browser, zolang je de ads maar niet blockt.

Overigens kun je in firefox zelf ook gewoon custom css plaatsen, zonder greasemonkey :P

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Voor een onschuldig greasemonkey scriptje heb je echt geen toestemming van welke site dan ook nodig hoor. :>

{signature}

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

En anders werkt Stylish ook, is puur CSS waar Greasemonkey ook nog JS ondersteund.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• _eXistenZ_
Thx voor de alternatieven,maar ik heb Greasemonkey sowieso al aanstaan vanwege andere scripts op andere sites :) Ben ook even aan het kijken om de header iets smaller te maken, en er een losse div naast et gooien met Henk er in, daar heb je dan sowieso Greasemonkey voor nodig.
Nu gaat henk namelijk uit cover mode als je over de hele header gaat, dat kan nog iets mooier :)

/edit

Done: UserScript: Color Henk

@AW_Bos: De header is niet hoog genoeg voor een complete Henk, en als ik Henk op een ander element moet gaan zetten kost het me nog meer tijd :) Zo issie mooi zat imho :) Sowieso zal je dan nieuwe plaajtes moeten omdat deze gewoon ook qua plaatje afgesneden zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door _eXistenZ_ op 08-04-2010 23:47 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Everybody happy dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.