Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Trust muis en toetsenbord werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik heb een TRUST WIRELESS SLIMLINE MEDIA DESKSET toen ik deze op mijn laptop heb aangesloten kwam er een sjabloon in beeld en daarstond "Gereed voor gebruik". Maar de muis en het toetsenbord deden niks. Ik heb van alles geprobeerd maar niks lukt.Wat moet ik nu doen?
mvg Job

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:23:
Ik heb van alles geprobeerd maar niks lukt.
Alles? Wat dan? Vertel eens wat over je computer, of je drivers hebt geinstalleerd, of je de spullen al op een andere computer hebt geprobeerd, etc etc. Als je geen informatie geeft kun je ook geen hulp verwachten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:29:
[...]

Alles? Wat dan? Vertel eens wat over je computer, of je drivers hebt geinstalleerd, of je de spullen al op een andere computer hebt geprobeerd, etc etc. Als je geen informatie geeft kun je ook geen hulp verwachten.
Ik ben naar de trust site gegaan heb drivers geiinstaleerd. Ik heb de muis en toetsenbord op een andere computer aangesloten maar toen gebeurde precies hetzelfde als bij mij.
Dit is mijn laptop: Acer aspire 5315

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
er zitten van die knopjes op de muis, het tobo en de ontvanger om verbinding te maken tussen de verschillende onderdelen van de set. Had je daar al iets mee gedaan? Die moet je indrukken, meestal met iets kleins als een paperclip o.i.d. Meestal eerst de ontvanger en vervolgens het tobo en de muis.

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Op de muis zitten wel knopjes maar de ontvanger is net zoals een klein usb stickje en daat zitten geen knopen op.

• Rupie
okay. al andere batterijen geprobeerd?

• Rupie
dan zou ik toch echt gaan overwegen om het setje even terug te brengen naar de winkel en hun aan laten tonen dat hij wel werkt ;)

Verwijderd

Inderdaad, terug naar winkel en klacht indienen, laat ze in de winkel het spul maar testen, wel je laptop meenemen. Of contact opnemen met de helpdesk van je laptop. :*)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 10:19:
Inderdaad, terug naar winkel en klacht indienen, laat ze in de winkel het spul maar testen, wel je laptop meenemen. Of contact opnemen met de helpdesk van je laptop. :*)
Hoezo zou ik de laptop meenemen, :) ik heb op een andere pc ook geprobeerd en daar werkte hij ook niet op dus waarschijnlijk ligt het niet aan de laptop.

Verwijderd

En als je hem dan terugbrengt en je geld terugkrijgt koop je gewoon Logitech of Microsoft :)

Verwijderd

Handig om te vermelden, dat je het reeds op een andere PC geprobeerd hebt? Is het toch duidelijk, is gewoon defect wat je gekocht hebt. Gara 8)7 ntie.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 12:18 ]

Pagina: 1