Sinds ik op Windows 7 zit (althans, ik geloof dat de problemen toen begonnen) heb ik een probleem met zowel Firefox als Thunderbird, op zowel mijn laptop als mijn PC. Het probleem is heel simpel: elke keer als Firefox (of TB, maar ik ga maar even verder met Fx nu) met de melding komt dat er een update is, installeer ik die update, maar vervolgens staan er in mijn softwarelijst nu twee versies van Firefox geïnstalleerd - de oudere en de zojuist geïnstalleerde. Als ik één van die versies deïnstalleer, werkt Firefox niet meer, of het nou de oudere of nieuwere versie is. Ik moet dus beide versies deïnstalleren en dan het installatiebestand van de nieuwste versie runnen om maar één versie geïnstalleerd te hebben, maar dat is me te veel werk elke keer 
Het leek me een probleem dat wel meer mensen zouden hebben, maar zoeken op GoT of Google heeft me niks opgeleverd. Het enige wat misschien leek op een soort van oorzaak was de Firefox 2 pagina, waarop staat dat als ik geen schrijftoegang heb tot de schijf waarop Firefox geïnstalleerd staat, updaten niet mogelijk was. Voor zover ik weet heb ik die toegang echter wel, dus dat is ook niet echt een oplossing.
Iemand hier enig idee waar dit door zou kunnen komen ? Heb weinig zin om voor elke kleine versie-update Firefox (en Thunderbird...) opnieuw te moeten installeren...
Specs:
Windows 7 professional x64
Firefox 3.6.x
Thunderbird 3.0.x
Aangezien het op zowel mijn laptop als PC gebeurt, denk ik niet dat het veel zin heeft om die specs hier neer te zetten, maar mocht je ze toch nodig hebben, laat maar weten.
Het leek me een probleem dat wel meer mensen zouden hebben, maar zoeken op GoT of Google heeft me niks opgeleverd. Het enige wat misschien leek op een soort van oorzaak was de Firefox 2 pagina, waarop staat dat als ik geen schrijftoegang heb tot de schijf waarop Firefox geïnstalleerd staat, updaten niet mogelijk was. Voor zover ik weet heb ik die toegang echter wel, dus dat is ook niet echt een oplossing.
Iemand hier enig idee waar dit door zou kunnen komen ? Heb weinig zin om voor elke kleine versie-update Firefox (en Thunderbird...) opnieuw te moeten installeren...
Specs:
Windows 7 professional x64
Firefox 3.6.x
Thunderbird 3.0.x
Aangezien het op zowel mijn laptop als PC gebeurt, denk ik niet dat het veel zin heeft om die specs hier neer te zetten, maar mocht je ze toch nodig hebben, laat maar weten.