ik heb mijn zojuist aangeschafte asusv7700 deluxe in mn pc gestopt, alles geinstalleerd enzo, alleen ik heb 1 probleem: hij geeft aan dat ie op AGP2x draait terwijl ik een AGP4x moederboard heb, wie weet er wat het probleem is en hoe ik het kan verhelpen, of zeggen jullie, laat maar zitten het scheelt toch zo weinig
Verwijderd
Mocht je een Asus A7V hebben:
Ga naar je bios en dan naar Advanced menu:
System performance Setting veranderen van Normal naar Optimal.
That's all!*D
ps: scheelt bij mij dacht ik ongeveer 300 3dmarks, whatever je ervan in de praktijk merkt.
Ga naar je bios en dan naar Advanced menu:
System performance Setting veranderen van Normal naar Optimal.
That's all!*D
ps: scheelt bij mij dacht ik ongeveer 300 3dmarks, whatever je ervan in de praktijk merkt.
ik zal even wat meer info geven ik heb een
P3 666
256mb geheugen
motherboard met 2 VIA chips (ofzo ben niet zo goed met die dingen)
Zeker weten dat ik een agp 4x heb
alvast bedankt
Wat is powerstrip? en ja hij staat in de bios op agp4x, er stond agp 4x: heb ik op enabled gezet
P3 666
256mb geheugen
motherboard met 2 VIA chips (ofzo ben niet zo goed met die dingen)
Zeker weten dat ik een agp 4x heb
alvast bedankt
Wat is powerstrip? en ja hij staat in de bios op agp4x, er stond agp 4x: heb ik op enabled gezet
ik heb zojuist powerstrip wel gevonden, alleen die geeft alleen aan dat ik hem op agp2x kan zetten en de optie van 4 is er gewoon niet. Alles heb ik geinstalleerd, bios staat ook goed volgens mij. Plz help
moet je ff het bestand via4xagpon.reg downen toevoegen aan je register. ook natuurlijk de bia 4in1 service pack erop met agp driver.
dit reg bestand geeft dan aan je video driver door dat ie op 4x agp moet gaanwerken.
heb dit zelf ook gehad. nu is alles wel goed.
dit reg bestand geeft dan aan je video driver door dat ie op 4x agp moet gaanwerken.
heb dit zelf ook gehad. nu is alles wel goed.
uiteraard heb ik de via 4in1 geinstalleerd, anders kan ik niet eens CS'en, en ook de VGART ofzo maar ik ga nu op zoek naar dat bestandje
THX!
THX!
Pagina: 1