Gaming Router

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een vraag aan de experts over routers ik heb momenteel geen internet verbinding aangeschaft ik wil een gaming router met streamengine kopen voor online multiplayer gaming in FPS games. Mijn vraag is als volgd is kabel aansluiting beter of een ASL+2 aansluiting voor het online gamen , daarna de vraag wat kan ik kopen als router voor mijn verbinding voor de kabel aansluiting heb ik gedacht aan de volgende router hier beneden die is volgen mij geschikt voor maar ik kan geen beslissing maken omdat ik er weinig of niets van af weet ik ben al nu 3 maanden bezig en nog ben ik niets wijzer geworden op google. Dus hierbij laat ik het woord over aan de echte experts betreft routers / internet verbinding experts.

http://www.alternate.nl/h...wRatings&show=5#tabberBox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

ik heb die router. en heb er best vaak problemen mee.
loopt op gegeven moment vast en moet je hem resetten soms wel 2a3 keer per dag :S
maar had nieuwe router gekocht maar die deed het ook :S kan ook aan mn netwerk liggen.
maar in iedergeval lees wel dat meer mensen dit hadden!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 23:10
Allereerst is je topic bijna niet te lezen. Graag de volgende keer letten op hoofdlettergebruik en interpunctie.

Er is weinig verschil tussen routers wat betreft geschiktheid voor gamen. Truukjes als 'Streamengine' is gedeeltelijk marketing geblaat. Sites als http://www.smallnetbuilder.com kunnen je prima helpen bij het kiezen van een router. Daar worden routers vergeleken op basis van doorvoersnelheid, draadloos bereik/snelheid en aantal verbindingen dat hij tegelijk aan kan.
Naar mijn mening is een kabelinternet verbinding beter dan een ADSL verbinding, simpelweg omdat er totaal geen groei meer mogelijk is met het huidige ADSL. Voor gamen maakt het allemaal niet zoveel uit, hoewel daar ook vaak kabelinternet vaak net iets lagere ping-tijden (=beter) heeft dan ADSL.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Koop gewoon een goede router met quality of service. Dan kun je alles zo instellen dat alle verkeer wat met games van doen heeft voorrang krijgt. Voor de rest kun je zorgen dat je een server zo dichtbij mogelijk kiest. Er is niet veel meer wat je kan doen.

Andere optie is zelf een router in elkaar zetten en helemaal finetunen voor een lage ping.
Ik kan je vertellen van mijn buurjongen dat dat een verschil maakt van een krappe 5%. Niet waard imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 19:08

Midas.e

Is handig met dinges

QoS heeft alleen weinig zin als je provider het niet support.
Zolang je bandbreedte voldoende is en niet wordt gevuld met downloads/uploads etc kan je perfect met een lage ping gamen. Daar heb je verder geen speciale gaming router voor nodig.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

v8power67 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 23:00:
ik heb die router. en heb er best vaak problemen mee.
loopt op gegeven moment vast en moet je hem resetten soms wel 2a3 keer per dag :S
maar had nieuwe router gekocht maar die deed het ook :S kan ook aan mn netwerk liggen.
maar in iedergeval lees wel dat meer mensen dit hadden!!
Ik heb de router nu al een hele poos, geloof iets van 2 jaar en nog geen enkel probleem gehad. Vastlopers bij mij werden altijd veroorzaakt door het uitvallen van de ziggo verbinding/modem .

http://yor.minitroopers.com

Pagina: 1