Hallo iedereen, mijn eerste post is meteen een vraag. beetje grof ik weet het
maar tot nu toe eigenlijk nooit de tijd genomen een account aan te maken,en heb ik alleen rond zitten lezen op de site.
Oke back on topic:
het probleem.
Ik krijg tijdens het spelen van games een lichtere balk die over mijn scherm van beneden naar boven beweegt.
dit gebeurt alleen als mijn fps geen 60 is(30,120,300,600 maakt niet uit het probleem is er) EN als crossfire aan staat. Soms beweegt de balk heel langzaam(bij een hoger fps) en soms heel snel waardoor het lijkt als of mijn scherm een beetje flikkert(bij een fps rond de 40 is dit onder andere het geval)
mijn pc.
Q6600 op 3.2gh
asus P5Q-WS
4GB DDR2
2X5770 1GB
620W coolermaster
en dan de standaard dvd speler ed.
wat ik heb geprobeerd:
2e crossfire bridge verwijderen.
De overgebleven, verplaatsen verwisselen en omdraaien.
Drivers her instaleren, upgraden en downgraden
Scherm input verwisselen(dvi naar hdmi ook op de kaarten)
Gpu's omwisselen om te kijken of er een kapot is
op beide gpu's een scherm aansluiten om te kijken of alle twee mijn moederbord slots goed functioneren(werken prima)
Videokaart wat onderklokken.(een van de mogelijke oplossingen die ik had gevonden was overvolten maar dat doe ik liever niet met 2 nieuwe kaarten)
Hier heeft niets van gewerkt. en er is ook niets verranderd er door.
Mijn vraag aan jullie is dus. Wie kent dit probleem? en belangrijker een oplossing ervoor
Oke back on topic:
het probleem.
Ik krijg tijdens het spelen van games een lichtere balk die over mijn scherm van beneden naar boven beweegt.
dit gebeurt alleen als mijn fps geen 60 is(30,120,300,600 maakt niet uit het probleem is er) EN als crossfire aan staat. Soms beweegt de balk heel langzaam(bij een hoger fps) en soms heel snel waardoor het lijkt als of mijn scherm een beetje flikkert(bij een fps rond de 40 is dit onder andere het geval)
mijn pc.
Q6600 op 3.2gh
asus P5Q-WS
4GB DDR2
2X5770 1GB
620W coolermaster
en dan de standaard dvd speler ed.
wat ik heb geprobeerd:
2e crossfire bridge verwijderen.
De overgebleven, verplaatsen verwisselen en omdraaien.
Drivers her instaleren, upgraden en downgraden
Scherm input verwisselen(dvi naar hdmi ook op de kaarten)
Gpu's omwisselen om te kijken of er een kapot is
op beide gpu's een scherm aansluiten om te kijken of alle twee mijn moederbord slots goed functioneren(werken prima)
Videokaart wat onderklokken.(een van de mogelijke oplossingen die ik had gevonden was overvolten maar dat doe ik liever niet met 2 nieuwe kaarten)
Hier heeft niets van gewerkt. en er is ook niets verranderd er door.
Mijn vraag aan jullie is dus. Wie kent dit probleem? en belangrijker een oplossing ervoor
[ Voor 4% gewijzigd door blackdiablo op 03-04-2010 17:23 ]