Toon posts:

overclocken van dell inspiron 530

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn dell overclocken,.
in de bios kan dit niet omdat die optie er niet is zoals de meesten wel weten denk ik
maar nu wil ik het dus in windows doen.
eerst probeerde ik het met clockgen maar daar stond de ppl niet in de lijst.(is er trouwens ook een uitgebreide lijst te downloaden? ik heb zelf al gezocht maar kon niks vinden). daarna probeerde ik het met setfsb daar vond ik wel de goede ppl alleen als ik daar de fsb wil verhogen gaat hij als ik op set fsb druk alles weer op de standaard snelheid. doe ik iets niet goed??

weet iemand hoe ik setfsb wel werkent kan krijgen of een grotere lijst in clockgen
alvast bedankt.

ps. moet er nog info over mijn pc bij??

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09-2025

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Hoeveel watt is je voeding?
Wat zijn de temperaturen nu? Want als je gaat overclocken gaan je temps omhoog. Met een stock koeler overclocken is ook niet aangeraden.
Verder is het ook altijd aangeraden om in de BIOS te overclocken en niet met programmaatjes op je computer.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Laatste SetFSB, er zijn geen aparte lijsten.

Mobotype opzoeken en in die lijst kijken of ie er tussen staat. Anders heb je pech.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 17:08:
Ik wil mijn dell overclocken,.
in de bios kan dit niet omdat die optie er niet is zoals de meesten wel weten denk ik

ps. moet er nog info over mijn pc bij??
eer staat dus dat die optie er niet is

mijn temps zijn: Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/04/03/1270303716-680.png

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Gaat meer om je maximale temps onder belasting ;)