Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Afspelen/Converteren van .DVR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het afspelen van een .DVR bestand, dit bestand is afkomistg van een beveiligscamera. Voor de rest heb ik zelf geen idee wat voor bestandstype dit is en waarmee ik het kan afspelen. Ik heb bijna elk programma geprobeert die .dvr zou moeten kunnen afspelen maar geen een van hun doet het. Voor de rest kan ik ook geen codec vinden hiervoor en heb hier het hele internet al voor afgezocht. Zou iemand mij kunnen helpen om dit bestand te kunnen afspelen of mischien te converteren naar een andere bestandtype? Alvast bedankt...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Logischer plek is een Software Algemeen forum als je een progje zoekt aangezien je niet vermeld onder welk OS je dit wil gaan gebruiken - de glazen bollen zijn met Pasen dun gezaaid zeg maar ;)

>> CSA

Maar vertel vooral ook eens het merk en type camera, vrij essentieel als je wil weten wat voor formaat het is (die .dvr extensie kan net zo goed een container zijn voor een custom codec of een MPEG2 variant)...

[ Voor 32% gewijzigd door alt-92 op 03-04-2010 17:56 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device