Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gratis boekhoudkundige software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben nieuw hier op dit forum, en weet niet of ik in de goede categorie zit..
Maar ik ben op zoek naar gratis boekhoud software. Ik heb al op verschillende sites zitten zoeken die zogezegd GRATIS zouden zijn, tot je het installeert... Is hier iemand die weet waar ik goede software kan vinden, en die ik kan omzetten naar 21% BTW ipv 19%...
Mvg,

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:02

itarix

404 soul not found

Wat versta jij onder boekhoud software, een spreadsheet programma?
In dat geval kun je Openoffice eens proberen
http://www.openoffice.org/

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-02-2023

olafhartong

Erm...

http://moneybird.nl webbased pakketje

is vrij simpel maar voor mij meer dan genoeg, ik vind het heerlijk werken, gratis tot en met 3 fakturen per maand anders 10e pm.
wordt nogsteeds aan ontwikkeld, binnenkort iphone app en wordt steeds uitgebried met nieuwe features

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor het antwoorden, ik ga de voorstellen zeker eens uit pluizen!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:13
Je zou ook eens kunnen kijken naar GnuCash, osFinancials of een van de vele andere open source boekhoudpakketten

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:45
Of eventueel het gratis Speedbalance, waarbij je makkelijk meerdere btw-niveaus kunt bijhouden - waarschijnlijk net als bij de overige genoemde tooltjes.

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik gebruik zelf factuursturen.nl , werkt erg prettig moet ik zeggen :)

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:45
Jazzle schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:48:
Ik gebruik zelf factuursturen.nl , werkt erg prettig moet ik zeggen :)
FactuurSturen werkt inderdaad prima om facturen te versturen. Wat het vervolgens weer niet doet is je gehele boekhouding bijhouden - denk aan inkomende facturen - waardoor het toch net niet compleet is helaas.
Een ander minpuntje is dat ze hun betaalsysteem hebben aangepast van postpaid naar prepaid, waardoor je toch al vrij snel met ongebruikt tegoed blijft zitten wanneer je naar een andere partij stapt, een beetje jammer.

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de feed back tweakers, ik heb nu een heel lijstje dat ik eens ga uit proberen. Mijn doel is dat ik gewoon onkosten en investeringen kan ingeven, men aankoop en verkoop cijfertjes kan ingeven en dat ik netjes zonder teveel blablabla een kwartaal aangifte kan doen.

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:25

GG85

.......

Dan zou ik als laatste toch echt eens kijken naar FrontAccounting.

Gebruiken wij sinds 3 maanden voor ons eigen bedrijfje en werk echt super. BTW, omzet, facturen in pdf maken, FrontAccounting doet t allemaal.
Pagina: 1