Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Gebruikersnaam aanpassen via karma-store

Pagina: 1
Acties:

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-11 22:45
Een leuke toevoeging voor de karma-store zou de optie zijn om je gebruikersnaam te veranderen. Voor een X hoeveelheid karma is dat best de moeite waard.
Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat je oude naam weer vrijkomt, en dat eventueel andere mensen die kunnen registreren. Maar dat is dan het risico dat je neemt bij zo'n wijziging.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Er zijn vele voorwaarden waaraan je dan moet voldoen, lijkt me niet meer dan logisch.
Anders heet je de ene dag Pannenkoek, de dag daarna Computereikel en de dag daarna weer Chinchiguy..

Het is ook gewoon mogelijk om een gebruikersnaam te laten wijzigen, als je maar aan die voorwaarden voldoet!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Leuk bedacht :)

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Waarom zou je er karma voor willen betalen? :)
Forum FAQ #nickchange

☻/
/▌
/ \

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De voorwaarde die nu aan een nickchange moeten voldoen, kan in de karma-store natuurlijk ook. Dus elke dag een andere nick kan dus prima worden gelimiteerd tot 1 keer per half jaar (ik geloof dat dat nu zo is).

In priciepe zo het wel een mogelijkheid zijn als users het zelf kunnen, want je merkt vanzelf wel of een username vrij is ofniet. Je komt dan wel weer op het punt als de username dus bezet is, maar bijvoorbeeld nooit gebruikt, daarvoor moet wel weer een modje aan de tand worden gevoeld.

En van hier boven. Gratis dingen in een store kan ook natuurlijk he :P

[ Voor 6% gewijzigd door RaZ op 03-04-2010 15:24 ]

Ey!! Macarena \o/

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

En dat is imho wel jammer ook.. Zo weet ik niet dat RaZ opeens Pannenkoek gaat heten..
En als het gewoon nog via de oude weg moet en ik toevallig het topic zie waarin dat gevraagd wordt, wel..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Dat iets nu "gratis" is wil niet zeggen dat dat zo moet blijven... Via de karmastore is het ook min of meer gratis. Alleen zullen gebruikers die weinig actief zijn geen nickchange kunnen doen. Maar dat vind ik dan ook geen probleem. Voor wat hoort wat.

Ik vind het op zijn minst een interessante gedachte, dus het is me wel een discussie waard :)

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:05

F.West98

Alweer 16 jaar hier

dan zou er toch ook een paar weken kunnen staan 'RaZ > Pannenkoek', zodat de rest van de users weet dat de nickname is gewijzigd (nu ook handig) en dan na een paar weken gewoon Pannenkoek

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik ga ook niet elke dag 2keer langs SM om te kijken of er iemand een nickchange heeft gehad.

9 van de 10 keer merk ik het eigenlijk niet eens op. Dan vraag ik me gewoon af, damn, who died?

Ey!! Macarena \o/

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:05

F.West98

Alweer 16 jaar hier

RaZ schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 15:31:
Ik ga ook niet elke dag 2keer langs SM om te kijken of er iemand een nickchange heeft gehad.

9 van de 10 keer merk ik het eigenlijk niet eens op. Dan vraag ik me gewoon af, damn, who died?
heb ik dus ook...
soms zie ik het wel bij actieve topics staan (2x ;) )

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Pagina: 1