Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel tweemaal een verse installatie van SBS 2003 R2 gedaan op een machine en kom steeds tot de conclusie als ik de SBS package wil installeren dat alles goed gaat alleen de Server Tools niet geïnstalleerd kunnen worden.

Ik heb hier wat topics over gevonden op het internet, meeste zonder oplossing maar ik heb het idee dat dit komt omdat ik SP2 geslipstreamed heb in de installatie CD.

Microsoft geeft zelf aan op haar site dat het kan zijn dat SP1 of SP2 bij installatie van die servertools verwijderd zouden moeten worden.

Is dit iemand bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Best practices and known issues when you install Windows Server 2003 Service Pack 2 on a Windows Small Business Server 2003-based computer en
Windows Small Business Server 2003 (SBS 2003 customers - Please read Knowledge Base Article 932600 before installing SP2)
Zeker met SBS zou ik niet gauw een slipstream gaan doen op de traditionele non-SBS manier, aangezien de integratie van die componenten ook op de CD set noagl nauwkeurig luistert.

[ Voor 18% gewijzigd door alt-92 op 03-04-2010 15:35 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 15:33:
[...]

Zeker met SBS zou ik niet gauw een slipstream gaan doen op de traditionele non-SBS manier, aangezien de integratie van die componenten ook op de CD set noagl nauwkeurig luistert.
Ben ik met je eens, ik ga sowieso nog een install zonder die slipstream doen.

Aangezien ik met driver zat welke via een floppy dismount tijdens de install steeds niet geladen konden worden moest ik slipstreamen, dus vandaar dat ik die SP er voor de test maar eens ingezet heb.

Ik laat weten wat een nieuwe install doet.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Slipstream met SP2 KAN NIET! Dit is SBS, dan kan dat NIET!

Had ik al gezegd dat je SBS2003 media niet kan slipstreamen? :)

Maar drivertje in CD1 integreren kan wel, gewoon via de RIS manier met txtsetup.oem enzo :)

[ Voor 27% gewijzigd door sanfranjake op 03-04-2010 20:16 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:15:
Slipstream met SP2 KAN NIET! Dit is SBS, dan kan dat NIET!
Proberen waard vond ik :+
Had ik al gezegd dat je SBS2003 media niet kan slipstreamen? :)
Ben het even kwijt ;)
Maar drivertje in CD1 integreren kan wel, gewoon via de RIS manier met txtsetup.oem enzo :)
Ja, die worden toch in een bunch geladen door de installer.

Ik laat het even weten van die nieuwe install... twijfel of ik die nu nog helemaal ga doen of morgen.