Dell XPS 8100 voeding vervangen

Pagina: 1
Acties:

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik heb laatst een Dell XPS 8100 bestelt met corei7 etc. en er zit maar een 350watt powersupply in. Dit al wel werken in stock configuratie maar als ik er met de tijd een ATI 5870 erin bouwen en dat gaat de powersupply denk ik niet trekken in combi met 2 harddisks.

Heeft iemand ervaring met deze powersupplies te vervangen en gebruiken ze tegenwoordig nou wel standaard ATX voedingen die te vervangen zijn of hebben ze nogsteeds hun eigen maten en connector layout?

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dell support kan je dit soort zaken ook vertellen .. desgewenst kunnen ze je alle specsheets zelfs opsturen, moet je even voor doorvragen maar is geen probleem.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Virtuozzo schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 17:08:
Dell support kan je dit soort zaken ook vertellen .. desgewenst kunnen ze je alle specsheets zelfs opsturen, moet je even voor doorvragen maar is geen probleem.
zal proberen te bellen erover dinsdag, hoopte dat iemand het hier geprobeerd had en zijn ervaringen erover kon vertellen, mischien waren er wat kleine puntjes waar op gelet moest worden Kan er maar bar weinig info over vinden op internet