Toon posts:

Headset PS 3 werkt niet ??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een bluetooth headset voor de PS 3 van m'n zoontje gekocht. Alles is goed aangesloten, hij werkt ook als ik op instellingen audioapparaat sta, zodra ik uir deze instelling ga werkt m'n headset niet meer. Ra, ra, wie kan me hiermee helpen. Bvd

Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Een headset voor de PS3 is ik alleen voor Voice Communication. Met andere woorden alleen praten en als andere mensen praten zul je het horen. Je moet wat meer doen om het geluid via je headset te laten verlopen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Postius, bedankt voor je antwoord, maar m'n zoontje hoort niets tijdens het spel call of duty, hij speelt dit online, zou dat er mee te maken hebben? En wat moet ik meer doen om het via de headset te laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 20:14
[moraalridder] is COD niet 16+ ?[/moraalridder] Ik speelde ook al GTA toen ik 12 was dus mij maakt het niks uit.
Tis wat lastiger dan ik dacht, ik neem aan dat PS3 met een HDMI vast zit. Dan zou je moeten kijken of de TV een audio uitgang heeft zodat je daar je headphones op kan aansluiten.

[ Voor 67% gewijzigd door sjaakwortel op 03-04-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt hier echt met een nitwit ( ik dus ) te maken, iets aansluiten op audiouit....? Zou niet weten hoe en wat, en euh,,,klopt COD is zelfs 18+, maar ik ben erbij als hij het speelt maar ik vind het helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Standaard is het zo ingesteld dat je alleen geluid hoord via de headset als iemand anders online ook daarwerkelijk praat door zijn headset. Geluid van het spel zelf hoor je via je TV/boxen.

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 03-04-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
o.k, begin het een beetje te begrijpen, thanks.
Pagina: 1