Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzvb
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-06 21:10
Hallo,

Ik heb een paar problemen met mijn Star. Iedere keer als ik met iemand bel, krijg ik door het gesprek heen steeds 2 harde piepen te horen. Dat gaat niet over. Ik word dan niet gebeld en het alarm gaat ook niet af. Heef iemand anders dit ook? En los ik dit op?

Een tweede hinder is dat als ik iets in de agenda probeer te zetten met een alarm, ik de foutmelding 'Opnieuw proberen, aub' krijg. Ik krijg dus niks meer in de agenda. Weet iemand hoe dit kan?

Bedankt alvast,
Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi, welkom op GoT :)

Omdat ons forum geen helpdesk is verwachten we hier eigen initiatief en inzet. Geef daarom dus in je topicstart aan wat je al geprobeerd hebt en waar je al op gezocht hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzvb
Ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen om deze problemen op te lossen, daarom heb ik die vragen juist gesteld. Dus dit is de eerste stap die ik heb genomen...

Als het forum niet voor vragen bedoeld is, dan zoek ik verder. No hard feelings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is niet erg als je het niet weet, het forum is juist om vragen te stellen :) We verwachten alleen dat je meedenkt, daarom hebben we de inzet-eis. Wat je in ieder geval zou kunnen doen is in Google een aantal relevante zoektermen intikken. Kijk daarnaast ook eens naar het topic wat hier op GoT loopt over dit toestel. Wellicht dat je dan mensen tegenkomt die dezelfde problemen als jij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzvb
Oke, doen we...

Ik heb nu een en ander gevonden over de piep. Stap twee is nu, ik kan niet vinden wat ze bedoelen in het Engels: eerst Settings, dan Calls, dan General, dan Call Status Tones, etc.

Settings is Instellingen, maar hoe dan verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
jazzvb schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:53:
Oke, doen we...

Ik heb nu een en ander gevonden over de piep. Stap twee is nu, ik kan niet vinden wat ze bedoelen in het Engels: eerst Settings, dan Calls, dan General, dan Call Status Tones, etc.

Instellingen > telefoon > algemeen > belstatus tones

Iets wat hier op zal lijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik pas je topictitel even aan zodat de vraagstelling wat duidelijker is :)

Verder zou ik zeggen dat calls in het Nederlands gesprekken is, general is algemeen, call status tones lijkt me zoiets als de piepjes die aangeven wat de status van een gesprek is. Geen idee waar dat voor zou kunnen dienen overigens 8)7 Staat dit wellicht in de handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzvb
Dat zou ik ook allemaal zeggen, maar er staat geen Calls in de Instellingen. En als je op Oproepenlijst of Telefoon tikt, zie je weer geen Algemeen...

Ik ga zo op me gemakje eens alles intikken. Dan kom ik er later op terug.

Prettig Pasen.

[ Voor 24% gewijzigd door jazzvb op 03-04-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 16:18

musicer

Press any key to continue....

jazzvb schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:53:
Oke, doen we...

menu - instellingen - toepassingen - oproep - alle oproepen - statustonen. Tenminste zo werkt het bij mijn samsung jet.
jazzvb schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:08:

Een tweede hinder is dat als ik iets in de agenda probeer te zetten met een alarm, ik de foutmelding 'Opnieuw proberen, aub' krijg. Ik krijg dus niks meer in de agenda. Weet iemand hoe dit kan?

Bedankt alvast,
Jazz
Probeer eens een andere melodie in te stellen en zorg dat begintijd altijd eerder is dan de eindtijd. Eindtijd staat bij "meer".

[ Voor 32% gewijzigd door musicer op 03-04-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzvb
Dat is 'm, die Statustonen. Heel fijn dat die piepen nu weg zijn. Bedankt!

Dat met die agenda werkt niet. Ik heb gedaan wat je voorstelde, maar krijg opnieuw de foutmelding. Ik heb een titel ingevoerd, begindatum (van vandaag), begingtijd (over een paar minuten), alarm ("op tijd"). Bij 'Details instellen' is de einddatum gelijk aan de begindatum, eindtijd een paar minuten na de begintijd, en heb ik een andere melodie ingesteld. Helaas dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzvb
Ik heb het eindelijk gevonden. Ik heb een volledige reset gedaan door het volgende te doen:

tik in: *2767*3855# (waar je normaal een telefoonnummer intikt). De rest doet ie automatisch. Na het opstarten kon ik in ieder geval 3 memo's in de agenda zetten.
Zonder het veranderen van het alarmgeluid overigens.

Let op, hiermee verwijder je wel veel gegevens!

Bedankt voor de reacties,
Jazz
Pagina: 1