Google heeft een nieuwe lay-out waarbij je kunt kiezen voor een overzicht met previews. De preview van tweakers.net werkt echter niet.
Bij jouw eigen site ook niet trouwensHenkEisDS schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:02:
Aangezien het wel goed werkt bij alle andere websites gok ik tweakers.net, maar misschien heb ik het mis.
Ik merk alleen op dat de preview niet werkt, wat er uiteindelijk mee gedaan wordt is niet mijn probleem.
Ey!! Macarena \o/
[ Voor 57% gewijzigd door HenkEisDS op 03-04-2010 14:16 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Het lijkt wel nationale "sjaggo-modjes-dag"HenkEisDS schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:57:
Wat is dat nou weer voor een opmerking? Als jullie denken dat je er niets aan kan veranderen dan meld je dat toch en gooi je het topic op slot.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Het simpele feit dat jouw browser de pagina's wel weer kan geven suggereert natuurlijk dat de fout juist bij Google ligtHenkEisDS schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:02:
Aangezien het wel goed werkt bij alle andere websites gok ik tweakers.net, maar misschien heb ik het mis.
MM stelt toch gewoon een vraagHenkEisDS schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:57:
Wat is dat nou weer voor een opmerking? Als jullie denken dat je er niets aan kan veranderen dan meld je dat toch en gooi je het topic op slot.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq