Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[google] Preview van tweakers.net werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 544 views

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:30
Google heeft een nieuwe lay-out waarbij je kunt kiezen voor een overzicht met previews. De preview van tweakers.net werkt echter niet.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/35kmqf5.png

Verwijderd

En wiens schuld is dat?

• HenkEisDS
Aangezien het wel goed werkt bij alle andere websites gok ik tweakers.net, maar misschien heb ik het mis.

Ik merk alleen op dat de preview niet werkt, wat er uiteindelijk mee gedaan wordt is niet mijn probleem. ;)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

HenkEisDS schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:02:
Aangezien het wel goed werkt bij alle andere websites gok ik tweakers.net, maar misschien heb ik het mis.

Ik merk alleen op dat de preview niet werkt, wat er uiteindelijk mee gedaan wordt is niet mijn probleem. ;)
Bij jouw eigen site ook niet trouwens ;)

Ey!! Macarena \o/

• HenkEisDS
Klopt! Zou het soms niet met iframes overweg kunnen?

edit:

Kan niet zo snel vinden waar ik dit kan aanpassen...

http://images.google.com....er.py?hl=nl&answer=142143

[ Voor 57% gewijzigd door HenkEisDS op 03-04-2010 14:16 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik snap niet zo goed waarom je dat hier meldt, lijkt mij toch echt een fuckup van google :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• HenkEisDS
Wat is dat nou weer voor een opmerking? Als jullie denken dat je er niets aan kan veranderen dan meld je dat toch en gooi je het topic op slot. :s

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
HenkEisDS schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:57:
Wat is dat nou weer voor een opmerking? Als jullie denken dat je er niets aan kan veranderen dan meld je dat toch en gooi je het topic op slot. :s
Het lijkt wel nationale "sjaggo-modjes-dag" :/

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

http://searchpreview.de/

Firefox heeft dit al zo lang... ;)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

HenkEisDS schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:02:
Het simpele feit dat jouw browser de pagina's wel weer kan geven suggereert natuurlijk dat de fout juist bij Google ligt ;)

Hoedanook, we willen normaliter best wijzigingen aanbrengen om ook in zoekmachines beter aan bod te komen, maar dan moeten we wel weten wat we moeten wijzigen... Aangezien google daadwerkelijk kleine afbeeldingen genereerd (dus geen iframes plaatst) is het voor ons vrijwel onmogelijk om te weten wat voor 'browser' er precies gebruikt wordt en wat er dus mis gaat.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

HenkEisDS schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:57:
MM stelt toch gewoon een vraag :?

Anyhoe: het lijkt erop dat er voor Tweakers.net gewoon nog geen thumbnails zijn gemaakt. Ik heb sowieso een vraag uitstaan, want dit werkt ook niet voor een paar andere sites. Als het iets is wat T.net kan aanpassen, dan plaats ik het ook wel in dit topic :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

We hebben iig de robots.txt voor tweakimg.net aangepast zodat google de css, javascript en layout-afbeeldingen ook mag openen :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Inmiddels zie ik wel page previews van Tnet staan op Google, dus het heeft geholpen :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.