9800GT als Physx : Meer MB beter?

Pagina: 1
Acties:

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-01 22:01
Uit mn oude systeem (met 9800GT in SLI) wil ik een kaartje halen voor naast mn 5870, zodat deze netjes physx kan doen.

Echter kan ik nergens terugvinden of het hebben van meer geheugen bevorderlijk is daarvoor.

De ene kaart heeft 512, de ander 1024.

Heeft het nut om de 1024 erin te proppen?

Als het niet uitmaakt knal ik de koelste erin, ivm waterloop :+

Verwijderd

Denk niet dat het veel uitmaakt, er zijn zat mensen die een ageia physx kaartje gehad hebben met 128mb, 512mb lijkt me ruim voldoende.

Ik hoop wel voor je dat je nvidia en ati naast elkaar kan draaien, het schijnt dat nv er niet zo blij mee is en dit in hun drivers geblokt heeft, waardoor het niet werkt, al geeft het wel aparte physx drivers naar mijn weten.
Er zijn wel al wat mensen die zo een opstelling aan de gang hebben gekregen, maar wel met oudere drivers en wat met instellingen klooien, als het echt niet lukt kun je natuurlijk nog altijd een oud ageia kaartje op de kop proberen te tikken :)

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-01 22:01
heb een crosshair 2 , NF chipset en de NV's zijn van mn oude setup.

Vooralsnog niet echt problemen gehad, behalve de "standaard" 58x0 probleemjes met strepen enzo

Nu nog even uitvogelen of UT3 te spelen valt met slechts 1 9800GT (ouwe setup gaat naar t vrouwtje, maar moet wel speelbaar blijven)