Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reistijd van Den Bosch naar Eindhoven (spits)

Pagina: 1
Acties:

• adesign
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 19:06
Hallo allemaal,

Voor een nieuwe baan in Eindhoven ben ik benieuwd naar de reistijd met de auto. Zijn er mensen die weten hoe lang de reistijd is van Den Bosch naar Eindhoven met de spits? Dus je wil bijvoorbeeld om 8.30 uur op kantoor zijn. Laten we zeggen het industrieterrein bij de luchthaven van Eindhoven.

En stel je bent 17.00 uur afgewerkt en gaat dan weer terug naar Den Bosch. Hoe lang duurt die reis? Last van files?

Hoop dat er wat mensen zijn die deze reis dagelijks of soms mee maken. Alvast bedankt.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Het zou handig zijn als je er ook bij vermeld van welk type vervoer je gebruik gaat maken...
Pardon, onderzoek heeft uitgewezen dat het niet handig is om fora te lezen zonder je lenzen in :$

[ Voor 39% gewijzigd door Stukfruit op 03-04-2010 14:51 ]

Dat zit wel Schnorr.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:04
Hangt nogal wat af van je startpunt in Den Bosch, hoeveel tijd je kwijt bent om de snelweg te bereiken. Op de snelweg heb je momenteel eigenlijk geen problemen.

Laat ik het met een praktijkvoorbeeld uitleggen:
Ik woon in Nieuwegein (vlak onder Utrecht) en werk in Eindhoven (High Tech Campus, zuidkant van Eindhoven dus). Ik vertrek meestal om 06:30. Om 06:38 zit ik op de snelweg (A2, afrit Nieuwegein); om 07:00 ben ik bij Den Bosch (splitsing hoofd/parallelbanen), 07:05 rij ik bij Vught en om 07:25 ben ik bij de parkeergarage op de High Tech Campus. Afrit Eindhoven Airport zal zo'n vijf minuten schelen.

Zou ik een uurtje later vertrekken, dan verlies ik 5 a 10 minuten door drukte, maar eigenlijk is het sinds de nieuwe rondweg bij Den Bosch allemaal prima te doen.

's-Avonds terug gaat het bijna net zo soepel. Tussen Den Bosch en Eindhoven is het wel wat druk en ik verwacht dat er over een jaar of wat, als de drukte verder toeneemt, je langzaam wat filevorming gaat krijgen. Echter zijn er ook al concrete plannen om dat stuk driebaans te maken, dus zowel op de korte als lange termijn is dat stuk prima te rijden.
Het zou handig zijn als je er ook bij vermeld van welk type vervoer je gebruik gaat maken...
Zal wel auto zijn: fietsen is voor zo'n afstand geen geweldige optie en openbaar vervoer is veel beter met 9292ov.nl of zo op te zoeken.

[ Voor 9% gewijzigd door vanaalten op 03-04-2010 14:25 ]

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Mijn broertje rijdt dat ook elke dag, althans, naar Veldhoven geloof ik...waar zit ASML precies? :P
Volgens hem is het ook echt prima te doen, geen gezeik met files etc.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Stukfruit schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:22:
adesign schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:36:
Voor een nieuwe baan in Eindhoven ben ik benieuwd naar de reistijd met de auto.
Misschien even de 8) afzetten dat leest makkelijker :P

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
offtopic:
SG->VV

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:54

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik rijd normaal elke dag naar Eindhoven richting evoluon vanaf de maaspoort. Gemiddeld doe ik er 3 kwartier over. Buiten de spits. Ik zorg meestal dat ik voor 7u op kantoor ben. Factoren waar je rekening mee moet houden zijn een eventuele file bij vught. Boxtel/Liempde en net voor Best. Dat zijn van die stukjes waar het soms opstroopt. Eindhoven zelf is nu de ring af is (mits er geen ongelukken zijn) goed te doen. Calculeer voor zekerheid altijd wat extra tijd in. Het ligt er natuurlijk aan waar je woont in Den Bosch. Maar als je om 08:30 moet beginnen zou ik als uiterste tijd half 8 aanhouden met vertrek. En dan kan het tegenvallen op de momenten dat het slecht weer is met verkeer tussen vught en best. Denk ook at het een kwestie word van wat je zelf het prettigste vind rijden. Daarom rijd ik voor de files al naar kantoor. Lekker relaxed. Plus in de middag kan ik dan ook weer op tijd naar huis.

De middagen zijn wat anders. Het ligt eraan waar je vertrek punt is in Eindhoven. Over het algemeen genomen zul je de meeste hinder ondervinden om Eindhoven uit de komen. Eenmaal op de snelweg is alles redelijk te doen. Houd ook hier rekening met 3 kwartier tot een uur. (In mijn tijden gerekend vanaf een uithoek op de maaspoort). Daarnaast zal afhankelijk van waar je moet zijn in Den Bosch het verkeer in Den Bosch ook weer het meeste overlast geven. Heel misschien ondervind je op het stuk best boxtel-noord wat hinder van langzamer rijdend verkeer. Maar over het algemeen valt dat wel mee.

*empty*

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:10
rij regelmatig nieuwegein - nuenen en nieuwegein - weert ( en 's avonds terug natuurlijk) maar de keren dat er file staat is dat wegens een ongeluk. Je kan dus de reistijd meten door gewoon eens erheen te rijden :)

Overigens ben ik in dik 3 kwartier in nuenen en 5 kwartier in weert.

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Vanmorgen om 08:00 vetrokken (Rosmalen) en om 08:40 bij het PSV stadion :) "t was wel druk op de weg vanmorgen.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Je kan dit toch vrij makkelijk zelf uitzoeken.

Als je de routeplanner van Tomtom.nl pakt, die hebben gedeailleerd de informatie over files. Als je achter een pc zit tijdens de tijden die je normaal in de auto zou zitten kun je bekijken hoe lang je er dan over doet.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Of nog simpeler: je pakt de auto en rijdt het even zelf in de spits... dan weet je exact hoe lang het duurt met jouw route, jouw rijgedrag en jouw tijden :z

Oslik blyat! Oslik!

• adesign
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 19:06
dion_b schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:08:
Of nog simpeler: je pakt de auto en rijdt het even zelf in de spits... dan weet je exact hoe lang het duurt met jouw route, jouw rijgedrag en jouw tijden :z
Gaat een beetje moeilijk he als ik een fulltime baan heb he :P Vandaar mijn vraag hier op het forum. Ik ga wel eens vrijdag avond naar de koop avond van Eindhoven. Dan ben ik er binnen een half uurtje hartje centrum.

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik rijd de route in tegengestelde richting: van Veldhoven - via Eindhoven Airport - Den Bosch (Maaspoort). Ik rijd om 06.30u weg en ben, zonder extreme factoren, om 07.00u op mijn werk. Hetzelfde geldt voor de terugweg, vrijwel ongeacht de vertrektijd. De vernieuwde rondweg bij Den Bosch en Eindhoven heeft voor mij alle fileleed opgelost.

Op de terugweg naar veldhoven valt het mij wel vaak op dat het tussen 17.00u en 18.00u erg druk is om bij Eindhoven Airport weg te komen (de A2 op).

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Klopt zo rond 5 uur is het vaak erg druk om van Eindhoven airport weer de snelweg op te komen. Al is dat wel wisselend.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Met http://routes.tomtom.com kan je je route bekijken inclusief de file op bepaalde momenten. Mijn ervaring is dat deze site meestal net iets te positief is (net als een TomTom met HDtraffic ;)), maar wel aardig in de richting zit.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1