Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:40
Is het jullie ook opgevallen, dat er erg veel haat reacties zijn overal waar een iPad artikel verschijnt ?

Ik snap wel dat sommige het niks vinden, maar 90% van de reacties hebben altijd de standaard argumenten zoals de No Flash, en geen cam en zo,
maar opvallend dat veel reageerders moeite doen op hun haat jegens de iPad continue te posten met meerdere reacties.

ik krijg het gevoel dat veel van die haters de iPad niet begrijpen als functioneel apparaat, en denken dat het een te dure computer is die te weinig kan, of een uit de kluiten gewassen iPhone is die niet kan bellen of fotograferen.

Ik krijg een beetje het idee dat de PC / Mac users het zeer graag als gadget willen hebben maar toch weten dat ze er eigenlijk niets aan hebben, omdat het net die specifieke functies niet heeft die zij gebruiken er niet opzitten, en daar een beetje boos / jaloers over zijn.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is altijd bij elk Apple product zo.
En bij de iPhone en iPad nog wat meer als gewoonlijk. Dit zal je ook altijd houden zelfs als er net als bij de iPhone ineens allemaal klonen worden gemaakt..andere bedrijven hetzelfde systeem volgen (Windows Phone 7). En voornamelijk bij Tweakers is het nooit goed omdat 90% van de mensen hier graag zoveel mogelijk zelf wil knutselen en overal bij wil kunnen en alles wat maar mogelijk is wil aanpassen en denken dat de complete maatschapij hetzelfde wil of zelfs moet kunnen.

Het probleem is gewoon dat mensen hun mond niet kunnen houden als iets ze niet aanstaat.
Laat dat lekker horen via je portemonnee door het product gewoon niet te kopen i.p.v een zinloze fanboy discussie aangaan(waar het zelfs met de beste bedoelingen toch altijd op uitloopt).

Overigens is dit topic ook weer nutteloos aangezien dit de zoveelste discussie gaat worden die op niks uitloopt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 18:40
Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 12:41:
Overigens is dit topic ook weer nutteloos aangezien dit de zoveelste discussie gaat worden die op niks uitloopt.
Dat weet ik ook wel :) maar ik ik vindt het wel interesant waarom ze zo'n behoefte voelen om iets zonder rede in de grond te trappen zonder het werkelijk in de hand te hebben gehad.
terwijl ze wel mensen veroordelen die wel enthousiast zijn.

en dat het een gesloten systeem is is waarschijnlijk ook wel deels van de haat, maar dan is het gewoon iets niet voor hun.
maar waarom die vele haat reacties ?, ik reageer ook niet in een artikel dat mij niet boeit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap wel dat sommige het niks vinden, maar 90% van de reacties hebben altijd de standaard argumenten zoals de No Flash, en geen cam en zo,
Je vergeet dat hij ook niet kan multitasken !!!!11!oneone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Het probleem is ook een beetje dat de Apple-aanhang extreem lyrisch is over elk simpel feitje, ook al bestond het al jaren, maar nee hoor dat wisten ze dan niet, of Apple is dan opeens alsnog de bedenker. En die houding roept bij wat meer kritische mensen soms een antireactie op. Net als je ziet bij andere religies.

[ Voor 11% gewijzigd door MsG op 03-04-2010 13:05 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

MsG schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:05:
Het probleem is ook een beetje dat de Apple-aanhang extreem lyrisch is over elk simpel feitje, ook al bestond het al jaren, maar nee hoor dat wisten ze dan niet, of Apple is dan opeens alsnog de bedenker. En die houding roept bij wat meer kritische mensen soms een antireactie op. Net als je ziet bij andere religies.
Het is inderdaad een wisselwerking tussen de opstelling van sommige Apple lyrische mensen en de andere consumenten. Er hangt vaak een soort elite sfeer rond Apple gebruikers terwijl dat natuurlijk gewoon onzin is. Ik zelf zie niets in de iPad maar heb geen direct voor of afkeur van Apple producten. Verder is er natuurlijk behoorlijk wat marketing rond de iPad waardoor de verwachtingen misschien te hoog gelegen hebben.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel veel mensen hebben zelf weinig behoefte aan een iPad, dus kraken het dan af. Laten we het maar gewoon even afwachten. Voor mij is het ook weinig reden om enthousiast te zijn, omdat ik een iPad alleen zou willen voor de optie om boeken te lezen en daar is het scherm volgens mij ook niet voor gemaakt.

Maar bij de iPhone lopen ook heel veel discussies uit tot simpele afkraakdiscussies. Je moet ook gewoon het commentaar daarop helemaal niet willen lezen, als je je niet wilt verlagen tot hun niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:33:
Heel veel mensen hebben zelf weinig behoefte aan een iPad, dus kraken het dan af. Laten we het maar gewoon even afwachten. Voor mij is het ook weinig reden om enthousiast te zijn, omdat ik een iPad alleen zou willen voor de optie om boeken te lezen en daar is het scherm volgens mij ook niet voor gemaakt.

Maar bij de iPhone lopen ook heel veel discussies uit tot simpele afkraakdiscussies. Je moet ook gewoon het commentaar daarop helemaal niet willen lezen, als je je niet wilt verlagen tot hun niveau.
Als je commentaar op een product niet wilt lezen, dan sluit je in zekere zin je ogen voor de onkunde van het apparaat.
Dat vind ik wel erg opzichtig, misschien iets wat een Apple-aanhanger te vaak doet.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik meng me nooit in die discussies.

Maar het is juist toch relaxxed om te surfen op zo'n platte tabloid en gewoon wat simpele dingetjes te doen? Ik snap dan ook niet echt waarom hij geen Flash ondersteund? Dan mis je toch wel functionaliteit.

Lichtelijk offtopic maar vroeg het mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
  • Laatst online: 23-06 14:02
Erg leuk artikel over de iPad in dit verband is van de NY Times: Looking at the iPad From Two Angles: Die hebben twee reviews: Een voor de techies, een voor de rest :)

Dat lijkt me ook precies het "probleem" hier: De techies (waarvan er logischerwijs nogal veel op tweakers te vinden zijn) vallen al snel over de gebrekkige specs, en terecht, en gaan daarover klagen. Maar dat is voor veel "normale mensen" (:p) niet zo belangrijk, en die zien vooral een gigantisch touchscreen (en intuïtieve interface) en vinden dat wel enorm vet. En dat leidt tot een meningsverschil dat niemand gaat winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matis schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:37:
[...]

Als je commentaar op een product niet wilt lezen, dan sluit je in zekere zin je ogen voor de onkunde van het apparaat. Dat vind ik wel erg opzichtig, misschien iets wat een Apple-aanhanger te vaak doet.
Ik hou van mijn iPhone 3GS, maar heb een afkeer tegen veel van Apple's praktijken, dus ik ben zeker niet iemand die alles van Apple goedpraat.

Ik lees alleen de kritiek liever op webpagina's van gerespecteerde auteurs dan het commentaar op Tweakers.net (nieuws commentaar) en iPhoneclub.nl (forum) door te nemen. Omdat de discussie daar altijd op laag niveau gevoerd wordt, vol met drogredenen en mensen die duidelijk zichzelf voor de gek houden door alles af te zeiken of idealiseren wat Microsoft of Apple doet.

Ik heb me weleens in die discussies gemengd, maar je kunt jezelf er echt beter boven houden, omdat het tot geen interactie van hoog niveau is. Kijk liever naar een extra op lifehacker.com of tomshardware.com en bepaal vervolgens je mening op basis van nuchter verstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vind het prima dat mensen die de iProducten haten niet reageren in nieuwsberichten over iProducten. Maar het begint toch echt andersom. iKontkussers lopen niet-relevante liefdeskozingen uit te roepen over hun favoriete iproduct, wat vervolgens irritatie wekt bij de grote menigte die totaal niet overtuigd is van de iProducten en de relevantie met het betreffende nieuwsitem niet zien.

En bijvoorbeeld de iPad. Men bepaalt unaniem dat een netbook kut is, terwijl veel mensen dat prima vinden werken. En vervolgens ben je volgens die iLui /fail als je over dat multitasken als nadeel begint. Meten met twee maten heet dat in mooi Nederlands.

offtopic:
Heb zelf overigens een iPhone, vind het prima en goed werken. Het enige wat ik haat aan Apple is de evangeliserende userbase, de enorme overpricing (daarom koop ik Apple producten _nooit_ nieuw) en de arrogantie van het merk. Qua producten zit het meestal wel snor, op wat beperkingen soms na

[ Voor 19% gewijzigd door MsG op 03-04-2010 13:51 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Sommige mensen haten bepaalde merken nu eenmaal. Als jij juist een voorstander van dat merk bent valt die haat alleen maar meer op ;)

Tweakers zijn notoire azijnpissers als het op computer producten aankomt. Het mag niets kosten en moet alles kunnen. Voor hen is een iPad dan inderdaad niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
Smaken verschillen, meningen over merken ook..
de een zweert erbij de ander zegt doe mij maar een Acer.
Zullen we altijd houden vandaar dat we allemaal anders zijn !, en voor de geen die hem wilt koopt die hem toch wel en de geen die hem niet wilt koopt misschien wat anders :)
Ik zelf als fanboy ga hem zeker kopen, maar ik heb ook zeer interesse in de slate van hp.
Verschillende aparaten en allebei voor verschillende mensen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Boejuh, het is maar een apparaat. Het enige dat echt apart is, is dat men zich meer druk maakt over de iPad dan over de komende 29 miljard bezuinigingen. Da's ongeveer 4 iPad's de man (incl bejaarden, baby's enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

absrnd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 12:21:
Is het jullie ook opgevallen, dat er erg veel haat reacties zijn overal waar een iPad artikel verschijnt ?
Is het je opgevallen dat er ook veel compleet onnodige lyrische reacties zijn op de iPad?
ik krijg het gevoel dat veel van die haters de iPad niet begrijpen als functioneel apparaat, en denken dat het een te dure computer is die te weinig kan, of een uit de kluiten gewassen iPhone is die niet kan bellen of fotograferen.
Waarom is het een geval van "niet begrijpen"? :? Ik moet bijna aan de South Park episode "apologies to Jesse Jackson" denken, met Token's "you don't get it!". Het heeft niets met niet begrijpen te maken, want anders kun je het ook omkeren richting een "dat de fanboys niet begrijpen dat het een overpriced baksteen is".

Dit hele gedoe komt puur door de presentatie door Jobs alsof het iets geniaals is, wat het gewoon niet is. Voeg daarbij de kwijlende hype voor de aankondiging, alsof het Einde der Tijden nabij is, en dan is de ergernis wel te begrijpen. Ik zie de positieve nieuwsberichten dan ook als zijnde positieve reviews van Celine Dion ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Mektheb schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:52:
Smaken verschillen, meningen over merken ook..
de een zweert erbij de ander zegt doe mij maar een Acer.
Zullen we altijd houden vandaar dat we allemaal anders zijn !, en voor de geen die hem wilt koopt die hem toch wel en de geen die hem niet wilt koopt misschien wat anders :)
Ik zelf als fanboy ga hem zeker kopen, maar ik heb ook zeer interesse in de slate van hp.
Verschillende aparaten en allebei voor verschillende mensen denk ik
Maar je kan niet ontkennen dat het echt maar bij een paar merken zo hevig is. Veel mensen met Apple producten willen de nadelen niet horen. Mensen die zelf een Acer hebben vinden hun product vast prima, maar zijn veel objectiever heb ik het idee. Ik ken dan ook geen HP of Acer fanboys die product X van de concurrent steevast afkraken, ook al is het misschien een gelijkwaardig product. Stiekem denk ik dat dat _soms_ toch een beetje komt omdat Apple mensen een dergelijk dure (ook in verhouding vaak prijzig) aankoop toch moeten rechtvaardigen. Hetzelfde zie je een beetje bij Sony, vooral met het Vaio huismerk wat ook zo overpriced is en dezelfde soort mensen aantrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ja gambieter… jobs kan inderdaad beter zeggen dat het een middelmatig product is wat niemand moet kopen. Volgens mij heet dat gewoon reclame/marketing. Een term die iedereen toch wel bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MsG schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:57:
[...]

Maar je kan niet ontkennen dat het echt maar bij een paar merken zo hevig is. Veel mensen met Apple producten willen de nadelen niet horen. Mensen die zelf een Acer hebben vinden hun product vast prima, maar zijn veel objectiever heb ik het idee. Ik ken dan ook geen HP of Acer fanboys die product X van de concurrent steevast afkraken, ook al is het misschien een gelijkwaardig product. Stiekem denk ik dat dat _soms_ toch een beetje komt omdat Apple mensen een dergelijk dure (ook in verhouding vaak prijzig) aankoop toch moeten rechtvaardigen. Hetzelfde zie je een beetje bij Sony, vooral met het Vaio huismerk wat ook zo overpriced is en dezelfde soort mensen aantrekt.
Dat denk ik persoonlijk wel, ik ken genoeg mensen die hun rotel versterkers dumpen voor een veredelt stukje bose...en hun b&w & hepta's bij de kringloop neerzetten omdat ze een sony setje kopen.
De 1 boeit het totaal niet dat het overpriced is, alleen al vanwege de looks ik neem altijd het voorbeeld de zelfde mensen die een jeans van 280euro kopen en de mensen die er 1 van 69 euro al te veel vinden ;)
een Mercedes of een Skoda , beide brengen je van A naar B, maar toch zit er verschil in en trekt het ander soort mensen aan.
Vaak met het gevoel van status en is het al gauw omdat het duur is is het goed.
Ik maak de problemen van apple vaak genoeg mee, en ook die van andere merken met een windows os erop, en ze hebben allemaal hun eigen issues.
Het is inderdaad met een paar merken echt erg en bv Bose is net zoals met Apple je ziet het vaak enorm gebashed worden. waarom zullen we nooit weten voor 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het gaat hem denk ik meer om het feit dat alle iAanhangers dat kritiekloos overnemen zonder dat ze zelf nadenken. Mensen zijn kuddedieren en dat zie je heel erg bij bijvoorbeeld de iPad aankondiging. Het iPad keyword was wekenlang een van de populairste op het "kijk mij eens belangrijk zijn"-platform Twitter.
Mektheb schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:02:
[...]

Dat denk ik persoonlijk wel, ik ken genoeg mensen die hun rotel versterkers dumpen voor een veredelt stukje bose...en hun b&w & hepta's bij de kringloop neerzetten omdat ze een sony setje kopen.
De 1 boeit het totaal niet dat het overpriced is, alleen al vanwege de looks ik neem altijd het voorbeeld de zelfde mensen die een jeans van 280euro kopen en de mensen die er 1 van 69 euro al te veel vinden ;)
een Mercedes of een Skoda , beide brengen je van A naar B, maar toch zit er verschil in en trekt het ander soort mensen aan.
Vaak met het gevoel van status en is het al gauw omdat het duur is is het goed.
Ik maak de problemen van apple vaak genoeg mee, en ook die van andere merken met een windows os erop, en ze hebben allemaal hun eigen issues.
Het is inderdaad met een paar merken echt erg en bv Bose is net zoals met Apple je ziet het vaak enorm gebashed worden. waarom zullen we nooit weten voor 100%
Maar Bose is dan weer inderdaad net zo'n merk. Net als Sony met die lifestyle lijn. Ik denk dat het ook een beetje komt omdat Tweakers vooral voor specs gaan icm met een goede prijs en niet zozeer hun imago willen opkrikken zoals sommige mensen echt wel bepaalde producten kopen omdat het duur is, of een bepaalde status geeft. Ik heb het idee dat Tweakers wat minder met status in die zin hebben.

[ Voor 70% gewijzigd door MsG op 03-04-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo kun je natuurlijk ook over de iPhone praten. Elk product heeft zijn eigen markt en Apple heeft het voor elkaar gekregen om tientallen miljoenen mensen grote bedragen voor een iPhone neer te leggen, terwijl ze normaal een telefoon kochten die 3x goedkoper is.

Dit is niet in de lijn der verwachting voor de iPad, maar wie weet. Ik zou er ook best één willen hebben hoor, maar de reden dat ik een iPhone heb gekocht en hoogstwaarschijnlijk geen iPad ga kopen, is dat ik vrij weinig behoefte heb aan de extra functies die een iPad mij kan bieden ten opzichte van de iPhone en laptop die ik al heb. Zo simpel ligt het voor veel mensen, maar als mensen het leuk vinden, moeten ze er gewoon voor gaan.

Het is echt niet zo'n slecht product, maar de meeste mensen zien de iPad niet echt als een verrijking ten opzichte van hun telefoon en laptop. Maar je kunt nooit voor andere mensen oordelen, dat zie ik ook veel te veel gebeuren. Dat sommige mensen zich niet realiseren dat andere mensen andere verwachtingen hebben en bepaalde features wel kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MsG schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:03:
Het gaat hem denk ik meer om het feit dat alle iAanhangers dat kritiekloos overnemen zonder dat ze zelf nadenken. Mensen zijn kuddedieren en dat zie je heel erg bij bijvoorbeeld de iPad aankondiging. Het iPad keyword was wekenlang een van de populairste op het "kijk mij eens belangrijk zijn"-platform Twitter.

[...]

Maar Bose is dan weer inderdaad net zo'n merk. Net als Sony met die lifestyle lijn. Ik denk dat het ook een beetje komt omdat Tweakers vooral voor specs gaan icm met een goede prijs en niet zozeer hun imago willen opkrikken zoals sommige mensen echt wel bepaalde producten kopen omdat het duur is, of een bepaalde status geeft. Ik heb het idee dat Tweakers wat minder met status in die zin hebben.
Exact, daarom zijn de meeste tweakers toch ook technische mensen, vandaar we weten wat erin zit en wat het kan :).
Maar zullen we het zelfde hebben met bv jeans ?, ik ken zat jeans die duur zijn maar ook echt met de hand gemaakt worden, maar toch zullen mensen het niet kopen maar de kwaliteit en het maken van de jeans is toch een stuk beter dan een simpel diesel broekje om maar zo te zeggen.

Daar is dan vaak geen oog voor ;), zoals ik al zei de schilder schildert je huis en de tuinman doet je tuin ;)
ieder ze ding. beide niet minder alleen wel oog voor ander soort kwaliteit of functionaliteit ( als ik het zo goed zeg )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

absrnd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 12:21:
....
Ik krijg een beetje het idee dat de PC / Mac users het zeer graag als gadget willen hebben maar toch weten dat ze er eigenlijk niets aan hebben, omdat het net die specifieke functies niet heeft die zij gebruiken er niet opzitten, en daar een beetje boos / jaloers over zijn.

.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen jaloers zijn over het feit dat ergens, op een apparaat wat ze toch al niet willen, een functie niet op zit.

Zou heel vreemd zijn: "Ik ben jaloers op jouw Audi 80 omdat hij geen stuurbekrachtiging heeft" 8)7

Ook denk ik dat je het woord "haat" veel te snel gebruikt, over het algemeen zijn de reacties onderbouwd en is er over nagedacht. Overigens mocht ik willen dat als ik ooit een bedrijf heb dat ik zoveel graties reclame heb door mensen die tegen willens en wetens mijn producten gaan verdedigen.

Het is een feit dat er een hoop mist op de iPad, dat heeft niets met haat te maken, maar met keuzes die Apple gemaakt heeft, dat niet iedereen het eens is met die keuzes is niet gek lijkt mij?

Het meerendeel van de Tweakers is het ook niet eens met windows mobile 7, daar krijg je precies dezelfde vergelijkingen, geen multi-task etc.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 08:40
Dat is de keerzijde van het creëren van een hype. Ik kijk zelf de kat ook nog even uit de boom. En voor al die argumenten valt een hoop te zeggen. Die zijn niet uit de lucht gegrepen en daadwerkelijk onderbouwd. De iPhone wekte mijn interesse ook pas vanaf de 3GS variant.

[ Voor 9% gewijzigd door et36s op 03-04-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

lowfi schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:58:
Ja gambieter… jobs kan inderdaad beter zeggen dat het een middelmatig product is wat niemand moet kopen. Volgens mij heet dat gewoon reclame/marketing. Een term die iedereen toch wel bekend is.
Duh :z . Ten eerste gaan de iSlaven het toch wel kopen, ten tweede zijn er niveau's van marketing. Jobs gaat compleet over de top door allerlei gewoon onware claims van innovatie te maken, welke gewoon herhaald worden door de fanboys. Dat is de actie, negatieve geluiden zijn reacties; oorzaak en gevolg.

Juist de presentatie en het gebrek aan kritische respons amplificeert het hele gedoe. Je ziet het zelfs op GoT, waar er een apart Apple-deel is. Voor het OS kan ik me dat nog wel een beetje voorstellen, maar voor de hardware is dat imo onterecht. De hardware kan gewoon bij de harde waren, de iPod e.d. gewoon bij de MP3 spelers en de iPhone gewoon bij de telefoons. Zo speciaal zijn ze namelijk niet, maar worden ze wel gemaakt. Alsof je een Ajax-forumdeel hebt, en een andere voetbalclubs forumdeel.

Het is uiteindelijk een self-supporting hype geworden ;) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:16
Dit kan je ook vergelijken met games.
Apple gebruikers zijn de grafische geilers. 'Als het er maar mooi uitziet!'
Niet-Apple gebruikers zijn de gameplay geilers. 'Maakt niet uit hoe het er uitziet, als het maar goed werkt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Sorry mensen, maar er volgen alweer kortzichtige reacties en flames. Het is jammer dat er op GoT, niet op een normale manier over het verschijnsel kan worden gediscussieerd. Een slotje dus maar :/

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.