Hey gasten, ik heb een vraagje. Ik kan binnenkort mijn abo verlengen. Op dit moment heb ik een gewoon Hi internet abo. Wanneer ik mijn abo verleng en ik neem een Blackberry dan neem ik aan dat ik 4 maanden moet wachten voordat mijn nieuwe abo ingaat? Maar kan ik dan in de tussentijd alleen maar bellen met mijn blackberry of kunnen ze het omzetten dat ik 4 maanden lang extra een bb abo heb? Anders heb ik niets aan vervroegd verlengen.
Als je vervroegd verlengd gaat meteen je nieuwe abo in, ook de nieuwe prijzen gaan dan meteen in.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Je kunt het BlackBerry-abonnement eventueel al toevoegen aan je huidige abonnement.
Zo ver ik weet gaat je nieuwe abo pas in op het moment dat de verlenging van kracht wordt.evleerdam schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:20:
Als je vervroegd verlengd gaat meteen je nieuwe abo in, ook de nieuwe prijzen gaan dan meteen in.
[ Voor 62% gewijzigd door Bastiaan op 03-04-2010 11:22 ]
In mijn geval (ik nam een goedkoper abo, ook bij HI, maar dan wel met internet) ging het meteen in op de dag dat ook mijn nieuwe toestel geleverd werd. Ik had dus meteen ook internet. Ik was namelijk ook bang dat ik dus 4 maanden zonder internet op mijn nieuwe telefoon zou zitten. Echter na bellen met de klantenservice blijkt dat het nieuwe abonnement meteen in gaat. Lijkt mij ook wel logisch, anders heb je dus 4 maanden een blackberry zonder blackberry abonnement.Bastiaan schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:20:
[...]
Zo ver ik weet gaat je nieuwe abo pas in op het moment dat de verlenging van kracht wordt.
Als je mijn verhaal wilt bevestigen zou ik even bellen naar de klantenservice van HI, die hebben sowieso het antwoord voor je.
[ Voor 0% gewijzigd door evleerdam op 03-04-2010 11:26 . Reden: spelling ]
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.