Na update Itunes 9.1 Iphone niet meer synchroniseren.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen kreeg ik de melding dat er een nieuwe update voor Itunes beschikbaar was.
Nu ben ik nogal goedgelovig, dus direct geupdate, alleen nu kan ik niet meer synchroniseren met mijn Iphone (Outlook, contactpersonen, agenda) e.d.

Als ik me Iphone 3Gs aansluit krijg ik de volgende melding:
"Itunes kan geen aanbiedersgegevens uit de synchronisatievoorzieningen laden. Sluit de kabel opnieuw aan of probeer het later opnieuw".

Hiervoor met Itunes 9.0 werkte alles prima?
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??

Besturingssysteem Windows 7 64bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

ja downgraden naar 9.0..... Ik had zelf het probleem met 9,1 dat remote niet meer werkt. Apple gebeld en die geven je de vinger! Uren bezig geweest met instellingen etc maar niets werkte. Daarna 9.0 er weer opgezet (heb ergens nog wel een link waar alle versies te vinden zijn)

LETOP. Je hebt wel een backup nodig van je .itl file want anders moet je de library opnieuw opzetten aangezien apple zo aardig is de versies niet backward compatible te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik had ook problemen, opnieuw opstarten, en toen deed hij het weer (osx).

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Itunes 9.0 weer teruggezet, wel mijn albums kwijt maar goed.
Het synchroniseren met Outlook werkt weer.

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 22:14
ik heb hetzelfde probleem...
bij mij krijg ik 2 foutmeldingen nadat hij start met syncroniseren:
- mobilesync client die crasht
- yahoo go sync client die crasht

als ik die 2 vensters wegklikt doet hij alsof hij verder synct, maar (alleszinds de kalender) hij doet het niet...

[ Voor 76% gewijzigd door Promy op 03-04-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbots
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-10-2022
ja echt, mijn vader gebruikt ook een ipod touch, vooral voor zijn muziek en calendar... Nu werkt dit niet meer dankzij die crappy 9.1 update die ze wss hebben moeten rushen om support voor die crappy ipad te geven... Mn vader is nu wel royally screwed, hij gebruikt dat ding voor al zn afspraken.. Mobile sync en yahoo sync lopen allebei vast! Dat ze de gefixte versie maar snel uitbrengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

Turbots schreef op zondag 04 april 2010 @ 18:15:
ja echt, mijn vader gebruikt ook een ipod touch, vooral voor zijn muziek en calendar... Nu werkt dit niet meer dankzij die crappy 9.1 update die ze wss hebben moeten rushen om support voor die crappy ipad te geven... Mn vader is nu wel royally screwed, hij gebruikt dat ding voor al zn afspraken.. Mobile sync en yahoo sync lopen allebei vast! Dat ze de gefixte versie maar snel uitbrengen!
tja je hoeft geen update te draaien als het goed werkt toch ? Ik baalde ook als een stekker en ben uren aan het kloten geweest. Echter ik had wel! een goede backup dus die teruggezet en alles werkt weer prima. Goede les dus voor de volgende keer. Zorg dat je in ieder geval de itunes map in mijn muziek back-upt. Oudere installatiebestanden van itunes zijn allemaal zo te vinden. Dan ben je met 15 minuten voor klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpmwil9977
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 09:30
Ik heb sinds vorige week een iPhone en heb na het updaten naar iTunes 9.1 hetzelfde probleem.
Van alles geprobeerd maar ik wil nu gebruik maken van jullie ervaringen.
Ik heb inmiddels de bibliotheek-bestanden uit "Mijn Muziek" verwijderd en gekopieerd naar een andere map, omdat ik anders de melding krijg dat de bibliotheek met een nieuwere versie is gemaakt.
Mijn vraag is wat ik na de installatie van iTunes 9.03 (die heb ik ergens gevonden) precies moet doen om het weer werkend te krijgen.
Moet ik de oude bibliotheek weer terugzetten en zo ja hoe doe ik dat?
Ik las ook ergens dat je "na de import van de iTunes directory"??? ook nog de Apple Software Update draaien, om de MobileMe Control Panel 1.5.0 opnieuw te installeren.

Voor de volledigheid, ik heb I-tunes 9.1 volledig verwijderd inclusief de restanten die na deïnstallatie over bleven.

Ben benieuwd naar jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

helaas heb je een backup nodig van je *.itl bestand die gemaakt is onder itunes 903. Heb je die niet kan je opnieuw beginnen met je library op te zetten.

Dus in het vervolg eerst! een copie / backup maken van de itunes muziek map. Dan een update draaien. Gaat het mis / werkt het niet meer dan een oude versie installeren. Dan enkel het oude *.itl bestand vervangen en het werkt weer.
Helaas heb je daar nu niet zo veel aan.

je kan nog proberen of er ergens een tweak is om je versie info te misleiden maar ik vrees van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpmwil9977
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 09:30
Bedankt voor je reactie en je advies. Nou het is me toch gelukt.
Ik heb al mijn programma's weer van mijn iPhone af kunnen halen en in mijn bibliotheek kunnen plaatsen..
Ik had nog geen muziek in mijn bibliotheek dus dat was het punt niet.
Alles doet het nu goed op 1 ding na: als ik de iPhone met de PC verbindt start ITunes niet automatisch op.
Verder werkt alles perfect. Nogmaals bedankt
Ray schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:01:
helaas heb je een backup nodig van je *.itl bestand die gemaakt is onder itunes 903. Heb je die niet kan je opnieuw beginnen met je library op te zetten.

Dus in het vervolg eerst! een copie / backup maken van de itunes muziek map. Dan een update draaien. Gaat het mis / werkt het niet meer dan een oude versie installeren. Dan enkel het oude *.itl bestand vervangen en het werkt weer.
Helaas heb je daar nu niet zo veel aan.

je kan nog proberen of er ergens een tweak is om je versie info te misleiden maar ik vrees van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het zelfde probleem met itunes.
ik heb er spijt van dat ik geupdate heb.
nu moet ik alles opnieuw instellen.
Afbeeldingslocatie: http://img706.imageshack.us/img706/2476/naamloospg.th.jpg
damn ik moest me hele OS opnieuw instaleren ik kon niet meer downgrade. :/
hier wat links naar ouder versies van itunes http://www.filehippo.com/download_itunes_32/6976/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knordy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-12-2021
Ook mijn 2nd Generation Ipod Nano wil niet meer synchroniseren. Ik synchroniseer mijn Ipod tussen 2 computer, 1 op werk en 1 thuis. Hierbij merkt iTunes altijd op dat ik met een andere computer gesynchroniseerd ben en vraagt dan of ik alles wil verwijderen en met de huidige library wil synchroniseren.

Na de update naar 9.1, als ik op synchroniseren druk, dan krijg ik de melding op mijn iPod dat ik niet moet loskoppelen en na een paar seconden is hij klaar, maar is er geen een bestand overgezet. Ook krijg ik bovengenoemde melding niet te zien.

Ik heb 9.1 maar verwijderd en 9.0.1.8 erop gezet. Helaas bleef het probleem. Echter toen ik het vinkje "Muziek handmatig beheren" aanzette en dit toepaste kreeg ik weer wat meldingen. Daarna heb ik het vinkje weer uitgezet, als ook van "Gebruik als schijf activeren", en toen ging iTunes weer met de huidige library synchroniseren en ditmaal heeft hij de bestanden overgezet.

Nu hoop ik maar dat het de volgende keer wel in 1x gaat.

Zijn er al wel mensen die het wel gelukt is met versie 9.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 19:41
pff voor mijn zoon een i pod touch gekocht ! en dus ook i tunes (verplicht ... :( ) erbij gebruiken ! op zich niks mis mee maar dat synchroniseren is een teringzooitje !

Keurig mappen toegevoegd in de bibliotheek dus bv

Abba , Queen, Jan Smit ..

Gesynchroniseerd en alles staat keurig op de I pod.

Vervolgens voeg ik toe Doe maar , best of (voorbeeld he ) en sluit de I Pod aan ! zijn opeens de andere drie weg op de i pod ... zucht .. Jan Smit staat er wel op .. (en nee ik heb gezegd hele muziekbibliotheek synchroniseren )

Dan maar eens handmatig doen... alles selecteren, naar apperaat toe slepen (i pod in dit geval he ) en nog niks doen .... (handmatig beheren geselecteerd ) .

vervolgens weer automatisch geslecteerd... en hij gaat synchroniseren en is in 2 tellen klaar !
maar de nieuwe albums die ik bijgevoegd heb staan er niet op... .Begin ik gek te worden of is dit echt een puinhoop versie van I Tunes waar ik als ongelukkige mee mag beginnen .

Het liefste heb ik gewoon klikken en slepen en loslaten en alles staat op zijn plek... zo simpel kan het zijn ... maar dat doet ie dus niet ...

I pod heeft software versie 3.1.3 en itunes 9.1.1.12

ik loop me suf te zoeken op Intenet naar een alternatief wat deze versie ondersteund.. dit is brak of moet ik terug naar versie 9.0 ?
Pagina: 1