Sinds ik van VOIP i.c.m. de PC ben overgegaan naar VOIP met alleen een analoog telefoontoestel kan ik mijn opgebouwde contactlijst binnen Voipbuster niet meer gebruiken. Wie weet een oplossing?
Situatie1
Tiptel CyberBox 100 + PC + Voipbuster software + Analoog telefoontoestel + Kabel-Internetaansluiting + KPN PSTN aansluiting.
Naam/Nummer kiezen geschiedt via de PC en gesprek voeren met telefoontoestel.
Wanneer nodig kan met de stertoets op het telefoontoestel de CyberBox 100 worden omgeschakeld naar de PSTN lijn.
Situatie2
Tiptel CyberBox 22 SIP + Analoog telefoontoestel.
Dit apparaat meldt zichzelf aan bij Voipbuster.
Een aangesloten telefoontoestel kan nu rechtstreeks Naam/Nummer kiezen.
Voipbuster software en de PC zijn hierbij niet nodig.
Probleem
In situatie 1 was de Voipbuster software standaard aangemeld bij Voipbuster.
Hiermee was een opgebouwde Naam/Nummer (contactlijst) beschikbaar.
Die contactlijst is nu niet meer beschikbaar en daarmee is een voordeel verdwenen.
Door Voipbuster Software op de PC te starten kan die contactlijst wel even worden ingezien.
Die wordt echter na 10 sec. er weer uitgegooid want de CB22 overruled de aanmelding.
Bovendien is dit geen manier van werken.
Dus wordt de contactlijst van de telefoon gebruikt, niet verkeerd, maar ik wil kunnen beschikken over het (opgebouwde, ingedeelde en veel grotere) bestand bij Voipbuster.
Please, help, weet iemand hiervoor een oplossing?
Situatie1
Tiptel CyberBox 100 + PC + Voipbuster software + Analoog telefoontoestel + Kabel-Internetaansluiting + KPN PSTN aansluiting.
Naam/Nummer kiezen geschiedt via de PC en gesprek voeren met telefoontoestel.
Wanneer nodig kan met de stertoets op het telefoontoestel de CyberBox 100 worden omgeschakeld naar de PSTN lijn.
Situatie2
Tiptel CyberBox 22 SIP + Analoog telefoontoestel.
Dit apparaat meldt zichzelf aan bij Voipbuster.
Een aangesloten telefoontoestel kan nu rechtstreeks Naam/Nummer kiezen.
Voipbuster software en de PC zijn hierbij niet nodig.
Probleem
In situatie 1 was de Voipbuster software standaard aangemeld bij Voipbuster.
Hiermee was een opgebouwde Naam/Nummer (contactlijst) beschikbaar.
Die contactlijst is nu niet meer beschikbaar en daarmee is een voordeel verdwenen.
Door Voipbuster Software op de PC te starten kan die contactlijst wel even worden ingezien.
Die wordt echter na 10 sec. er weer uitgegooid want de CB22 overruled de aanmelding.
Bovendien is dit geen manier van werken.
Dus wordt de contactlijst van de telefoon gebruikt, niet verkeerd, maar ik wil kunnen beschikken over het (opgebouwde, ingedeelde en veel grotere) bestand bij Voipbuster.
Please, help, weet iemand hiervoor een oplossing?