[T-mobile] Netwerk problemen Nijmegen-Centrum / Oost

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ik heb de laatste weken erg veel last van problemen met mijn signaal sterkte in het Nijmegen-Centrum / Oost gebied. Het gaat om postcode gebied 6521.

Hoe merk ik dit:
  • Gesprekken die verbroken worden, vanavond zelfs nog.
  • Mensen die mij proberen te bellen en mij niet te pakken krijgen of direct naar mijn voicemail gaan
  • Over het algemeen veel minder signaal sterkte dan voorheen
Ik heb al overal proberen te zoeken naar vergelijkbare klachten in deze regio, het is natuurlijk vrij lokaal dus heb niets concreets kunnen vinden. Ook heb ik op antenneregister.nl gekeken, er staat een GSM mast achter mijn huis op 100M afstand, ervanuitgaande dat die informatie nog actueel is natuurlijk. Ik heb het getest met zowel 3G aan en uit. Ook zet ik regelmatig mijn toestel aan en uit zodat er een "verse verbinding" is.

Nu heb ik de volgende vragen:
  • Zijn er meer tweakers in de regio die dit probleem ondervinden?
  • Kan dit toestel matig zijn? Ik heb een Iphone 3GS van nog geen jaar oud en mijn sim kaart is ook niet heel oud. Kan een defect in een toestel er bijvoorbeeld voor zorgen dat er een mindere verbinding met het netwerk is of kan dit alleen wel/niet werken en niet half?
  • Kan ik zelf nog zaken testen om eea uit te sluiten?
  • Is er naast antenneregister.nl nog meer informatie te vinden over het mobiele netwerk, T-mobile specifiek en bijbehorende dekking? Heb eea vernomen over het ontmantelen van Orange masten, lijkt me sterk dat dit zou gebeuren zonder vervangende techniek/masten/dekking.
Ik heb het probleem op meerdere wijzen kenbaar gemaakt bij T-mobile met zo concreet mogelijke informatie zoals voorbeelden en tijdstippen. Heb hier nog geen reactie op mogen ontvangen. Ben niet van plan om mijn Iphone 500 abbo (met nog een contractduur) op deze manier aan te houden zonder dat dit probleem verholpen wordt. Ook omdat ik zeker niet in een buitengebied woon en het hiervoor lange tijd prima gefunctioneerd heeft.

Eventuele informatie of tips van jullie is van harte welkom!