Xbox audio over hdmi.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even voordat mensen mij vertellen dat ik google moet hebben, ik heb een tijdje gezocht en het duizelt mij van de verschillende combinaties met dvi/vga/hdmi en dan rare gekneut met de microsoft stekkers en dit en dan dat. Het duizelt mij een beetje, het spijt mij dan ook als dit een 'DUH' is. Ik zie door de bomen de bos niet meer.

Ik heb een tijdje de huiskamer tv gebruikt voor mijn xbox, sloot ik gewoon aan met hdmi en ik vond de tv speakers wel ok. Ik heb sinds kort besloten een hd monitor te halen voor mijn slaapkamer. Ik zit krap bij kas en dus is mijn keuze gevallen op de Medion Akoya 23,6" P55004.

Dit sluit prima aan op mijn xbox met built-in speakers en al. Mooi klinkt het niet echt, ik zou de audio toch graag ergens anders vandaan willen halen. Mijn monitor heeft geen audio-out dus de computer 2.1 setjes willen niet werken. En dan kom ik weer tegen dat audio aansluitingen male en female kunnen zijn. :S Ik snap het even echt niet meer.

Hoe/welke kabels/welke speaker set/ heb ik nodig om normaal geluid te kunnen hebben terwijl ik mijn hdmi kabel kan houden? Graag uitleg in simpele Jip en Janneke taal. :D

Gr,
Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag betreft een tik gegeven naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 14:09
Je hebt deze kabel nodig:

Afbeeldingslocatie: http://support.xbox.com/global/support/en/us/PublishingImages/xbox360/Hardware/Accessories/AV/ConnecttoStereoAudioSystem.JPG

Dit werd meegeleverd vroeger met de elites. Anders kan je dit kopen in de winkel in combinatie met een hdmikabel voor veel te veel geld of bij dealextreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de misplaatsing.

Ok, bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb dat ding zojuist gewoon via ebay besteld. Ik ben al blij genoeg dat ik nu gewoon een duidelijke antwoord heb op 1 van mijn vragen.

Vraag 2: Wat voor 2.1 setje kan ik hier op aansluiten? Het lijkt me namelijk niet mogelijk hier gewoon mijn pc speakertjes/subwoofer op aan te sluiten. Graag een link naar mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 14:52
Ik heb ergens een tutorial gezien waarin ze lieten zien dat de audio uit van de normale component kabel gewoon tegelijk werkt met de HMDI. Ze hebben helaas de stekker expres zo gemaakt dat het niet pas. Als je echter de Component stekker ontdoet can de plastic buitenkant past het wel (net). Dat lijkt me de beste optie.