Ik heb een "klein" probleempje als ik mijn spelletje (World of Warcraft) wil spelen.
Ik start het op, kan ook volledig inloggen, maar...
Zodra ik in het spel zelf zit, dan loopt mijn pc vast voor een paar seconden. (soms na 5 sec, soms na 20min)
Mijn hele pc zit dan even vast en erna doet hij het weer, op Warcraft na, het hele scherm is dan gevuld met rode en groene artifacten. Je kunt dit enigsinds oplossen door Warcraft te minamizen en weer te maxemizen, maar dan heb je weer 5sec tot 20min tot het weer gebeurt.
Dit is trouwens net een nieuwe instalatie van mijn OS, hiervoor gebruikte ik Windows7, daar had ik iets soort gelijks. Alleen liet EventViewer zien dat het de Nvidiea driver was die crashte.
Heb dit trouwens proberen op te lossen Physx uit te zetten, helpt niet.
Settings op laag, helpt niet.
Resolutie helemaal laag, helpt niet.
Windowed mode, helpt niet.
Ik weet totaal niet wat ik verder nog kan doen, iemand enig idee?
Ben trouwens geen echt pc geek, dus als je een oplossing weet, aub beetje uitleg zodat ik weet wat ik moet doen. En als je nog info nodig hebt, vraag gerust, zit deze pagina nog wel een paar uur te verversen.
Thanks in advance!
PC specs:
Moederbord: MSI 770-C45
Grafishe kaart: Geforce 9800 GT
Voeding: Recom PE-450Plus
Processor: AMD Phenom II Black Edition
Ik start het op, kan ook volledig inloggen, maar...
Zodra ik in het spel zelf zit, dan loopt mijn pc vast voor een paar seconden. (soms na 5 sec, soms na 20min)
Mijn hele pc zit dan even vast en erna doet hij het weer, op Warcraft na, het hele scherm is dan gevuld met rode en groene artifacten. Je kunt dit enigsinds oplossen door Warcraft te minamizen en weer te maxemizen, maar dan heb je weer 5sec tot 20min tot het weer gebeurt.
Dit is trouwens net een nieuwe instalatie van mijn OS, hiervoor gebruikte ik Windows7, daar had ik iets soort gelijks. Alleen liet EventViewer zien dat het de Nvidiea driver was die crashte.
Heb dit trouwens proberen op te lossen Physx uit te zetten, helpt niet.
Settings op laag, helpt niet.
Resolutie helemaal laag, helpt niet.
Windowed mode, helpt niet.
Ik weet totaal niet wat ik verder nog kan doen, iemand enig idee?
Ben trouwens geen echt pc geek, dus als je een oplossing weet, aub beetje uitleg zodat ik weet wat ik moet doen. En als je nog info nodig hebt, vraag gerust, zit deze pagina nog wel een paar uur te verversen.
Thanks in advance!
PC specs:
Moederbord: MSI 770-C45
Grafishe kaart: Geforce 9800 GT
Voeding: Recom PE-450Plus
Processor: AMD Phenom II Black Edition