Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een "klein" probleempje als ik mijn spelletje (World of Warcraft) wil spelen.
Ik start het op, kan ook volledig inloggen, maar...
Zodra ik in het spel zelf zit, dan loopt mijn pc vast voor een paar seconden. (soms na 5 sec, soms na 20min)
Mijn hele pc zit dan even vast en erna doet hij het weer, op Warcraft na, het hele scherm is dan gevuld met rode en groene artifacten. Je kunt dit enigsinds oplossen door Warcraft te minamizen en weer te maxemizen, maar dan heb je weer 5sec tot 20min tot het weer gebeurt.

Dit is trouwens net een nieuwe instalatie van mijn OS, hiervoor gebruikte ik Windows7, daar had ik iets soort gelijks. Alleen liet EventViewer zien dat het de Nvidiea driver was die crashte.

Heb dit trouwens proberen op te lossen Physx uit te zetten, helpt niet.
Settings op laag, helpt niet.
Resolutie helemaal laag, helpt niet.
Windowed mode, helpt niet.

Ik weet totaal niet wat ik verder nog kan doen, iemand enig idee?
Ben trouwens geen echt pc geek, dus als je een oplossing weet, aub beetje uitleg zodat ik weet wat ik moet doen. En als je nog info nodig hebt, vraag gerust, zit deze pagina nog wel een paar uur te verversen. :P

Thanks in advance!

PC specs:
Moederbord: MSI 770-C45
Grafishe kaart: Geforce 9800 GT
Voeding: Recom PE-450Plus
Processor: AMD Phenom II Black Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Iets wat ik mis in je verhaaltje: heb je de meest recente drivers al van internet geplukt en geïnstalleerd?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ups, inderdaad vergeten erbij te zetten.
Maar ja, inderdaad dat had ik al gedaan.
Heb de nieuwste geprobeerd, erna de drivers van de cd, werkte ook niet, en ik heb een paar oudere versies geprobeerd.

Wat ik mischien ook nog zou moeten vermelden: Diablo II, een verouderde game, speelt wel perfect.

Net even Everest gedownload, GPU 42 graden.
En ik zie ook net dat hij in Everest als een 9600 GT staat. :S
Niet dat dat iets uitmaakt, drivers zijn classed as 9 series drivers, en dat zijn de 9600 en 9800 bijden.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 04:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:47

D4NG3R

kiwi

:)

Artifacts..
Ik kijk meteen naar je GraKa...

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar zou ik precies heen moeten kijken?

Edit: Misread volgens mij.

Het is een nieuwe kaart, en hij geeft voor de rest geen porblemen, alleen in Warcraft/FLYFF.
Oudere games doet hij het perfect. En het rare is dat bij XP is het een freeze en dan die artefacten.
En bij W7 is het een crash van de Nvidia driver. :S

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dus in beide gevallen gaat de driver onderuit.. Ik zou toch eens proberen van iemand die je kent een Nvidia kaart even te lenen en het daarmee te testen, of een keer langs een winkel te gaan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-08 21:28
Heb je al eens gekeken of er niet een update is voor Warcraft/FLYFF?
Zoals jij dat verteld, lijkt dus alleen dat spel moeilijkheden te hebben.

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu ook even de BIOS van mijn moederbord geflashed, heeft niks geholpen.

Ik heb helaas niet de mogelijkheid om een kaart te lenen, en heb zelf ook niks meer rond slingeren. (Heb kort geleden een kaart aan een vriend gegeven :@)
Maar ja, ik heb nog garantie op de kaart, dus denk dat ik morgen even bij de winkel binnen stap.
Zal een update posten zodra ik een andere kaart heb.

Als iemand nog een oplossing denkt te hebben, graag. Wil alles wel proberen, op "sla er eens op met een hamer" na dan. :P Ook al zit ik op zoon punt waar het zeer aantekelijk klinkt. O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
laatste tip van mijn kant: heb je al geprobeerd om er met een hamer op te slaan? 8)7

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1