Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Dit is het probleem, na mijn nieuwe videokaart geïnstalleerd te hebben heb ik veel last van blue screens,
ze verschijnen bijna altijd in de eerste minuut dat ik in windows ben, de videokaart zelf is volgens mij wel goed, ik heb als ik een in windows kom meestal geen last meer, en tijdens het gamen gaat het ook bijna nooit mis.

hier een paar van de berichten in de blue screens;
-IRQL-not-less-or-equal
-memory management
-system-service-exeption

Ik weer bijna zeker dat het om de driver gaat want in de safe mode van windows 7 werkt alles wel. ik heb op deze pc ook vista staan en daar heb ik ook geen last mee, dus ik denk dat mijn driver niet compatible is met mijn windows 7...
Wat kan ik hier aan doen? zijn er andere driver die ik kan gebruiken? of moet ik wachten op nieuwe drivers.
ik heb op dit moment de ccc 10.3 drivers geinstalleerd, (nieuwste toch?)

dit is het systeem.
-Asus p5q deluxe
-Intel qx9650 @ 3.6 gz
-6gb ddr2 ram 667mhz
-650W psu
-Saphire HD 5770

besturingssysteem is windows 7 (64 bit) en windows vista (32 bit)

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbont007
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-01 10:49
Er zijn imiddels al een aantal nieuwere drivers uit.
Dit heb je reeds geprobeerd neem ik aan?
Zijn je problemen nog steeds aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:48

Aganim

I have a cunning plan..

AMD brengt iedere maand, gebruikelijk aan het einde van de maand, nieuwe drivers uit, de naam is opgebouwd uit het jaar en maand van uitgave. Dus de drivers van deze maand krijgen de benaming 10.10.
Op die manier kan je in ieder geval al zelf enigzins achterhalen of je drivers nog wel recent zijn. ;)

Kijk maar even op http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/downloads.aspx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07-2024
Snelle geesten hebben jullie.....HAHAHAHAHA.....een halfjaar later nog eens reageren.....ROFL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:48

Aganim

I have a cunning plan..

Mja, ik geef de schuld maar aan de forumtracker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hania82
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-01 20:54
Ik heb zelf ook een probleem met een nieuwe nvidia driver(260_99).
Sinds ik de update gedaan heb, krijg ik mijn lcd-tv niet meer op de juistere breedbeeld-resolutie.
Ik heb windows 7 ultimate 64bit. gforce 9800gt. Tijdens de installatie van de update veranderd de resolutie.
En daarna krijg ik hem niet meer goed. Ondersteund de update minder resoluties of zo?
Hij geeft bij de hoge resolutie 1 breedbeeld aan. Maar bovenkant en onderkant vallen redelijk weg. Waardoor ik in browsers het kruisje rechtsboven niet meer zie. En onderin is de taakbalk maar half zo groot.
Kan ik me niet voorstellen. Want het gaat hier gewoon om de standaard resolutie van 720p
Ik gebruik mijn tv als beeldscherm zodat ik met draadloos toetsenbord en muis in de huiskamer kan zitten.
En ik gebruik normaal altijd de optie: klonen met de Philips te als primaire kloon.
Wie red me uit de nood?

groet,
Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Graag niet andermans oud topic omhoogschoppen voor je eigen probleem. Dat is net zo ongewenst als topickaping van een actief topic. Jouw probleem lijkt in ieder geval totaal niet op die van de TS, die verder ook nooit gereageerd heeft. Topic is beetje loos zo -> dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.