Dit is het probleem, na mijn nieuwe videokaart geïnstalleerd te hebben heb ik veel last van blue screens,
ze verschijnen bijna altijd in de eerste minuut dat ik in windows ben, de videokaart zelf is volgens mij wel goed, ik heb als ik een in windows kom meestal geen last meer, en tijdens het gamen gaat het ook bijna nooit mis.
hier een paar van de berichten in de blue screens;
-IRQL-not-less-or-equal
-memory management
-system-service-exeption
Ik weer bijna zeker dat het om de driver gaat want in de safe mode van windows 7 werkt alles wel. ik heb op deze pc ook vista staan en daar heb ik ook geen last mee, dus ik denk dat mijn driver niet compatible is met mijn windows 7...
Wat kan ik hier aan doen? zijn er andere driver die ik kan gebruiken? of moet ik wachten op nieuwe drivers.
ik heb op dit moment de ccc 10.3 drivers geinstalleerd, (nieuwste toch?)
dit is het systeem.
-Asus p5q deluxe
-Intel qx9650 @ 3.6 gz
-6gb ddr2 ram 667mhz
-650W psu
-Saphire HD 5770
besturingssysteem is windows 7 (64 bit) en windows vista (32 bit)
ze verschijnen bijna altijd in de eerste minuut dat ik in windows ben, de videokaart zelf is volgens mij wel goed, ik heb als ik een in windows kom meestal geen last meer, en tijdens het gamen gaat het ook bijna nooit mis.
hier een paar van de berichten in de blue screens;
-IRQL-not-less-or-equal
-memory management
-system-service-exeption
Ik weer bijna zeker dat het om de driver gaat want in de safe mode van windows 7 werkt alles wel. ik heb op deze pc ook vista staan en daar heb ik ook geen last mee, dus ik denk dat mijn driver niet compatible is met mijn windows 7...
Wat kan ik hier aan doen? zijn er andere driver die ik kan gebruiken? of moet ik wachten op nieuwe drivers.
ik heb op dit moment de ccc 10.3 drivers geinstalleerd, (nieuwste toch?)
dit is het systeem.
-Asus p5q deluxe
-Intel qx9650 @ 3.6 gz
-6gb ddr2 ram 667mhz
-650W psu
-Saphire HD 5770
besturingssysteem is windows 7 (64 bit) en windows vista (32 bit)
Incompl te